Beantwoord

Bellen via wifi lukt niet mer 2 iPhones

  • 30 June 2020
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Hoi! Afgelopen week overgestapt met onze (2) mobiele abonnementen van een prijsvechter naar KPN (waar we alle overige diensten al van afnemen) 

 

Helaas krijg ik op beide iPhones (x en xs) WiFi bellen niet aan de gang. Diverse keren opnieuw opstarten geprobeerd. Andere WiFi netwerken ook geprobeerd. Heb de laatste updates. Mijn werk telefoon met kpn abbo doet het prima met wifi call over ons netwerk thuis. wij hebben ook 2 nieuwe Sim kaarten ontvangen en die geplaatst. 

 

ik heb de 4g 3G Truuk nog geprobeerd maar die doet het ook niet. 

 

graag hulp! Want binnen in huis hebben We echt geen bereik en dat was juist de reden dat we zijn overgestapt. 

 

help?! 

 

 

groet Marc 

-- 

Ik kan geen topic starten (iets met rate limit exceeded?!)

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Mrc032 6 July 2020, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Mrc032 Welkom op het forum. Wat irritant dat het niet lukt om te bellen via wifi. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met beide mobiele nummers en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of alles op ons netwerk wel juist staat ingesteld. 

Done! Ook klantenservice gebeld maar ticket is geen voortgang op. 
 

bedankt voor de ondersteuning!

Rutger! Geen idee wat je gedaan hebt maar sinds 5 minuten werkt het! Zou jij ook mijn lopende ticket kunnen aanpassen naar opgelost? 
 

groet Marc. 

Bedankt!!

Reputatie 7
Badge +15

@Mrc032 Ikzelf heb niets gedaan, maar ik vermoed dat 1 van mijn collega's iets aangepast heeft op ons netwerk. In ieder geval fijn om te lezen dat het opgelost is! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden.