Beantwoord

Bellen via WiFi werkt niet via Netrebel

  • 18 May 2021
  • 5 reacties
  • 151 keer bekeken

Beste,


Ik heb een iPhone 8 pro welke goed ingesteld staat en nagenoeg overal waar ik kom werkt VoWiFi, behalve thuis via mijn Netrebel internetaansluiting.

Netrebel zegt niks te blokkeren en het ligt sowieso niet aan mijn netwerkapparatuur, want via Ziggo werkte dit nog wel.

Helaas ervaar ik dus zeer waarschijnlijk dezelfde problemen zoals beschreven in

 

Mijn IP adres thuis valt in de reeks *********

kunnen jullie controleren of deze Netrebel reeks (en de andere 2 reeksen) opgenomen is in jullie database voor VoWiFi?

 

Aangezien het bereik hier in de grensregio zeer matig is en vooral binnen, zou het zeer fijn zijn als VoWiFi gaat werken op korte termijn.

*admin: privégegevens verborgen

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 May 2021, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @P van D., ik ga er meteen even achteraan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Ik hou je op de hoogte!

@Thomas Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Hopelijk zijn dit de gegevens die je nodig hebt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @P van D., ik krijg terug van mijn collega's dat de reeks toegevoegd is! Kun je het nog eens proberen? (mogelijk na een herstart van je toestel)

Hoi @Thomas Het werkt gelijk en zonder herstart! Hartelijk dank voor het regelen. Weet je toevallig ook of alleen mijn reeks toegevoegd is of gelijk alle 3 de reeksen van Netrebel, want dan kan ik ook naar hun de juiste informatie terugkoppelen.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @P van D., top!
Alle drie zouden moeten werken!