Beantwoord

beperkingscode vergeten

  • 1 January 2019
  • 7 reacties
  • 23991 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben mijn beperkingscode kwijt op mijn IPad type 2, niet te verwarren met mijn toegangscode.
Ik heb er al het een en ander over gelezen, maar Apple maakt het je niet makkelijk. Dit is natuurlijk ook de opzet van de code . Maar ik ben hem dus vergeten....wie kan mij uitleggen hoe ik dit op mijn IPad kan opheffen (de beperkingscode) Ik heb op mijn Laptop I Tunes geinstalleerd , dat schijn je er voor nodig te hebben, maar misschien zijn er nog andere wegen die naar Rome leiden?
Alvast dank....
icon

Beste antwoord door roelfsema 3 January 2019, 21:49

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Is dit de code waardoor je voor b.v. kinderen een bepaalde restrictie kan invoeren, bijvoorbeeld of zij iets mogen kopen, hoelang en dergelijke??

Je kan de iPad herstellen via iTunes,

https://support.apple.com/nl-nl/HT201252
Reputatie 1
Ja ,....die code....een code voor allerlei restricties op alle gebied.
Reputatie 4
Badge +4
Heb ik het toch goed, probeer de iPad eens te herstellen zoals te lezen is in de link.
Reputatie 1
Ok dank, ik ga het proberen...ik kom er op terug.......
Reputatie 1
Goedemiddag roelfsema, jouw bijdrage heeft succes gehad... ik heb mijn IPad via I-tunes kunnen herstellen.
Dank daarvoor.👌🏽
Reputatie 4
Badge +4
Goedemiddag roelfsema, jouw bijdrage heeft succes gehad... ik heb mijn IPad via I-tunes kunnen herstellen.
Dank daarvoor.👌🏽

Graag gedaan
Reputatie 3
Badge
Nog een aanvulling op dit onderwerp, ook bruikbaar en gratis:

Hier de enige echte tool om de beperkingscode (dus niet de toegangscode) van de IPhone op te heffen en weer toegang te krijgen, een probleem van Apple waar zoveel gebruikers last van hebben.
Dit gaat een feestdag worden...

Benodigdheden: computer Mac/Windows/Linux.
Onderstaande is gedaan met een MacBook en een iPhone SE. iOS 12.1.2

- maak een ENCRYPTED reserve kopie van de iPhone in iTunes, zorg ervoor dat je daar een wachtwoord van hebt of maakt en schrijf dat op.
- zorg ervoor dat het terminal programma op je computer toegang heeft tot alle schijven.
- ga naar https://pinfinder.net/ en download de laatste versie voor je desbetreffende platform.
- als pinvinder programma niet wil downloaden: press de ctrl knop en klik op het programma logo (Mac).
- start pinvinder programma, dat zoekt onmiddellijk de ENCRYPTED back-up van de iPhone die je hebt gemaakt in iTunes.
- als de pinvinder klaar is met zoeken vraagt het naar het wachtwoord van de ENCRYPTED back-up in iTunes, tik het wachtwoord in het Terminal-venster en voila daar is je code.

Succes, prettige dag gewenst verder.
Tim

Reageer