Vraag

Bereik telefoon Duitsland

  • 6 September 2021
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Goede morgen 

ben in Duitsland aan de Moesel 

mijn 4 g , Wi-Fi-hotspot  en whatsapp werkt

maar de telefoon maakt wel verbinding en wordt dan meteen verbroken. 
gr

jan 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Geen bereik Duitsland Hoe is de situatie nu? Werkt alles weer zoals het moet, of speelt het probleem nog steeds? 

Als dat laatste het geval is, kun je dan iets meer toelichting geven over wat er speelt? Heb je helemaal geen verbinding, heb je wel verbinding en valt deze vaak weg? Hoe zit het met het bereik: heb je al eens een ander netwerk geselecteerd? En wat voor een toestel gebruik je? Werkt het één en ander wel als je je simkaart in een ander toestel stopt? 

Goede morgen Bart,

Heb via chat contact gehad met collega van Kpn. Deze zegt dat de oorzaak is dat ik en mijn vrouw beide nog een Sim-kaart voor 3 g hebben !? 
heb nu plotseling op dezelfde locatie op beide telefoons wel telefonisch bereik. 
overigens werkt internet wel goed.

groet

jan

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Geen bereik Duitsland Aha! Nu het wel weer werkt, denk ik zelf aan iets anders. Ik kan uiteraard niet live meekijken -of terugkijken- maar als ik het zo lees denk ik aan een bereik-kwestie. De afstand die je hebt tot een zendmast en obstakels tussen jou en de zendmast zijn bepalend voor de sterkte van het signaal.