Beantwoord

Bestel status Apple iPhone 11 64GB

  • 26 November 2019
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

Goedemidddag,

 

ik heb vanaf het moment dat het contractueel mogelijk was mijn abonnement bij jullie verlengd. Dit heb ik op de minuut gelijk gedaan aangezien mijn huidige toestel tegen het einde van zijn leven is en ik binnen enkele dagen langdurig in het buitenland zal zijn.

Nu staat er op de website “Vóór 23:59 besteld, morgen in huis”.. Mooi dacht ik, dan ben ik nog mooi op tijd en kan ik zorgeloos weg straks.

Nu staat er echter in de bestelstatus dat het toestel niet op voorraad is.. Normaal ben ik wel een geduldig persoon en wacht het dan vanzelf af. Maar aangezien het zakelijk en privé zeer onhandig is als ik mijn toestel niet op tijd binnen heb wil ik toch zeker zijn dat ik op tijd mijn toestel binnen heb.

Kunnen jullie ergens in  het systeem inzien wanneer er nieuwe toestellen op voorraad zijn? En als dit niet op tijd zou binnen komen wat zou dan een andere mogelijkheid wezen? 
 

is het dan bijv. Mogelijk een andere kleur die wel op voorraad is op te sturen? Of een andere uitvoering? 
 

Met vriendelijke groet,

Sebastian

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 December 2019, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @CorvusMedia, welkom en sorry voor de late reactie! Heel jammer om te lezen dat het toestel toch niet voorradig is. Ik zie inderdaad dat wij de 6e een nieuwe voorraad verwachten. Heb jij inmiddels je bestelling geannuleerd en een ander toestel gekozen? Dat kan telefonisch/via chat of in de winkel, afhankelijk van hoe je je bestelling hebt gedaan. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels geregeld is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?