Beantwoord

Bestelbevestiging en aankoopfactuur iPhone 13 aanvragen voor Google Nest Hub actie

  • 1 November 2021
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb een vraag over mijn besteloverzicht en factuur. Ik heb een losse iphone 13 gekocht afgelopen maand, en daar een abonnement bij met alles onbeperkt. Aangezien je zon google Hub erbij kon krijgen die als je onbeperkt internet bestelde, wil ik die graag aanvragen. Doordat ik met mijn mail met overgegaan, ben ik het besteloverzicht en factuur kwijt en die heb ik nodig bij die aanvraag. Kunnen jullie deze opnieuw mailen naar mij?

 

Alvast bedankt voor de moeite !

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 1 November 2021, 22:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Alex Wolters, 

Om deel te nemen aan de actie, kan je het deelnameformulier voor de Google Nest hub actie invullen, je hebt hiervoor tot uiterlijk 21 november de tijd dus dat moet vast goed komen :blush: Upload bij ‘Upload overeenkomst’ altijd je volledige contract. Daar staat alle informatie op die nodig is om je aanvraag te kunnen behandelen. Via de volg mijn bestelling- pagina kan je je contract downloaden!

 

 

Hi Maja,

thanks voor je info. Doordat ik ben overgestapt van telefoon heb ik mijn contract etc niet meer. Zou je deze opnieuw naar me kunnen mailen, samen met de orderbevestiging? 
 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Je hebt voor deelname aan de actie, enkel je contract nodig @Alex Wolters, en die kan je zelf downloaden via de volg mijn bestelling- pagina (klik op deze link) :slight_smile: Volgens mij vind je daar naast je contract, óók je orderbevestiging, mocht dat niet zo zijn dan wil ik je die uiteraard wel toesturen, als je hem toch nog graag wil hebben. 

Zou je in dat geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

Yes voor het downloaden heb je dus je bestellingnummer nodig en die heb ik niet meer. Zou je die opnieuw kunnen sturen inc factuur etc? 
 

ik vul mn gegevens in! Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Ah ja, daar heb ik even niet bij stil gestaan, excuus @Alex Wolters!

Je hebt als het goed is aardig wat mailtjes van me ontvangen nu, ik heb voor de zekerheid álles gedaan wat we je hebben verzonden vanaf het moment dat je de bestelling hebt geplaatst. Kan zijn dat je nu dingen dubbel hebt :wink:

Reputatie 7
Badge +20

Is het inmiddels gelukt om je aanvraag in te dienen @Alex Wolters? :slight_smile: