Beantwoord

Bestelde iPhone niet meer te leveren

  • 31 March 2020
  • 1 reactie
  • 88 keer bekeken

Beste mensen,

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Vorige week heb ik mijn abonnement verlengd met de Iphone Xs waarna ik te horen kreeg dat deze tijdelijk niet leverbaar is. Vanmorgen nogmaals geïnformeerd naar de status van de telefoon toen ik na het gesprek een annulering kreeg van het abonnement. Toen ik daarop belde werd mij verteld dat Iphone Xs / Xr / MAx niet meer worden uitgeleverd…. Ik ben dus nu verplicht een duurdere telefoon te bestellen …..:grimacing: ! Groet Bas

 

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 4 April 2020, 11:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Bas076, welkom op ons forum! Door de drukte is mijn reactie minder snel dan gewoonlijk. Wat jammer dat de iPhone die je gekozen had niet meer leverbaar blijkt te zijn. 

Ik snap goed dat je geen ander of duurder toestel wilt moeten kiezen. Wat je zou kunnen doen, is om te verlengen via een externe webshop. Dan kan je jouw abonnement via hen gewoon bij ons verlengen, maar maak je gebruik van het aanbod van die webshop. Soms is de keuze daar groter. Zo blijf je gewoon bij ons, maar heb je toch het toestel dat je wilt hebben. Ik hoop dat dat een oplossing voor je is.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.