Vraag

Bestelling apple watch kpn

• 11 december 2017
  • 3 reacties
  • 180 keer bekeken

Vanochtend een apple watch op de kpn site besteld als klant dus een voordeel van €25, uiteraard betaling gedaan via i-deal, keurig een orderbevestiging gekregen. Vanavond een simpel sms-je dat watch niet op voorraad is en ik tzt wel een sms-je zou krijgen. Vanavond vier verschillende personen van de klantenservice gesproken over een levertijd: wisten niet eens dat ze horloges verkochten. Ook geen mogelijkheid om te annuleren, want ik wil mijn geld terug om elders te kunnen kopen. Probleem werd doorgeschoven naar Apple, ik moest maar langs KPN winkels gaan om te zien of ze daar op voorraad waren. Vreemd antwoord, ik bestel toch online? Vreemde gang van zaken, ik wil weten waar ik aan toe ben
Probleem niet opgelost, ja er werd een klacht aangemaakt....

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dout, welkom op het forum! Vervelend, die onduidelijkheid over je bestelling. Je bent helaas niet de enige die hier tegen aanloopt. Zie bijvoorbeeld ook dit topic.

Dat mijn collega's van de telefonische klantenservice niet op de hoogte zijn van het feit dat wij de Apple watch verkopen, is uiteraard niet goed te praten. Dat je doorverwezen wordt naar de winkel terwijl je online besteld hebt, klopt helaas ook niet. Mijn excuses hiervoor!

Gelukkig kan ik je wel meer info geven: de verwachting is dat we de Apple watch vanaf 22 december weer op voorraad hebben. Als je daar niet op wilt wachten dan kun je jouw bestelling annuleren via Mijn Bestelling. Inloggen doe je met je ordernummer en postcode.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Tot mijn grote verrassing werd de watch vanmorgen geleverd. Paniek voor niks dus
Inderdaad jammer van de onwetendheid van de klantenservice.
Ik ben blij en probleem is opgelost!
Reputatie 7
Badge +22
Wat een verrassing! Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook enigszins over verbaasd ben. 🙂 De apple watch S3 zou pas vanaf 22 december weer leverbaar zijn. Ik zie nu dat we ook een S2 leveren, heb jij die misschien besteld?

Ik wens je er ieder geval veel plezier mee!

Reageer