Beantwoord

Bestelling iPad kan nog niet worden geleverd

  • 26 November 2021
  • 6 reacties
  • 133 keer bekeken

Winkel doet positief over iPad bestellen maar afleveren ho maar 3x gebeld en elke keer wordt er gezegd ja hij komt over 2 dagen.

Helaas elke keer een teleurstelling dan maar weer bellen 0800 04 02 

Krijg je weer de melding oh sorry hoor maar iPad is niet leverbaar.

Wat gaan we er nu aan doen.

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 November 2021, 11:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Het is gewoon zwaar kloten mijn vrouw wilde zo graag de iPad maar KPN kan niet aan de verwachting voldoen.

Reputatie 7

Hoi @Theo klacht, welkom bij ons op het forum. Als je een nieuw apparaat besteld kan ik me voorstellen dat jullie die snel willen hebben inderdaad! Als het bestelde model iPad niet voorradig is, moeten wij wachten op een nieuwe levering van Apple, zodat we de bestellingen kunnen uitleveren. Welk model iPad heb je precies besteld? Dan kan ik voor je kijken wanneer we een nieuwe levering van dat model verwachten.

Hoi @Theo klacht, welkom bij ons op het forum. Als je een nieuw apparaat besteld kan ik me voorstellen dat jullie die snel willen hebben inderdaad! Als het bestelde model iPad niet voorradig is, moeten wij wachten op een nieuwe levering van Apple, zodat we de bestellingen kunnen uitleveren. Welk model iPad heb je precies besteld? Dan kan ik voor je kijken wanneer we een nieuwe levering van dat model verwachten.

Apple iPad 10,2-inch Wi-Fi Cell 4G 64GB 9th gen 2021, Space Grey met bestelnummer ***

Admin: bestelnummer verborgen

Reputatie 7

Hoi @Theo klacht, welkom bij ons op het forum. Als je een nieuw apparaat besteld kan ik me voorstellen dat jullie die snel willen hebben inderdaad! Als het bestelde model iPad niet voorradig is, moeten wij wachten op een nieuwe levering van Apple, zodat we de bestellingen kunnen uitleveren. Welk model iPad heb je precies besteld? Dan kan ik voor je kijken wanneer we een nieuwe levering van dat model verwachten.

Apple iPad 10,2-inch Wi-Fi Cell 4G 64GB 9th gen 2021, Space Grey met bestelnummer ***

Dank je, ik heb het voor je nagekeken. Zo te zien worden er in week 48 en 49 nieuwe leveringen van dit model verwacht. Als jullie iPad daarbij ook geleverd kan worden zullen jullie er een mailtje over krijgen die dit aangeeft. Tot dat moment is het ook voor ons afwachten.

Hoe is het mogelijk dat ze op hun eigen site https://shop.kpn.com er staat voor 23:59 besteld morgen in huis.Hoe is het dan mogelijk dat we nu vanaf 19 november nog zitten te wachten of onze bestelling die er nog steeds niet is.

Vandaag weer gebeld met 0800 04 02 maar helaas zeggen ze nu al week 50.

Gaan we onze iPad nog voor de kerst krijgen.

 

Reputatie 7

Er is zo te zien een nieuwe verwachting vanuit Apple gekomen inderdaad, voor de volgende leveringen. Wanneer ze precies komen is voor ons ook afwachten zoals je merkt, we kunnen dat niet versnellen. Ik hoop dat de iPad voor de kerst bij jullie kan worden bezorgd.