Beantwoord

Bestelling nog steeds niet aangekomen

  • 26 June 2019
  • 5 reacties
  • 341 keer bekeken

Hi, ik heb maandag 24-06-2019 een telefoon besteld. Deze bestelling is geplaatst na de grote storing die heeft plaatsgevonden. Helaas heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en kan ik ook mijn bestelstatus niet zien. Dit omdat mijn persoonlijke omgeving nog niet zichtbaar is. Is er soms iets fout gegaan? Alles is betaalt en ik zit op het moment zonder telefoon. Erg fijn zou het zijn, dat mijn telefoon zo snel mogelijk en goed wordt geleverd. Wat kan ik hier verder mee? Gisteren al een medewerker van de klantenservice gesproken, maar ook deze persoon kon mij niet verder helpen. Het enige wat ik te horen kreeg: wacht nog maar een paar dagen!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 June 2019, 19:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Celine, welkom hier.

Om wat voor bestelling gaat het hier, een toestel bij je abonnement? Of een toestel los gekocht zonder abonnement? Heb je hier wel een bevestiging van gekregen in je inbox?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Celine, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Hoi @Alex_P en natuurlijk @Celinem17

Ik had net in de storing of vlak daarna een Rode Brandweerauto besteld bij jullie.
@Alex_P zou je eens kunnen kijken of hij nog bij jullie staat, of dat hij inmiddels onderweg is naar mijn huisadres. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Nog niet, ben je weer vast komen te zitten hoog in een boom? 😅

Nog niet, ben je weer vast komen te zitten hoog in een boom? 😅



😂
Precies, en zonder Rode Brandweerauto kom ik er niet uit.