Beantwoord

Bestelling nog steeds niet gekregen

  • 12 January 2021
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

Zondag een abonnement bij kpn afgesloten. Meteen alles goed gekeurd. Vervolgens kon ik een tijdvak selecteren voor de bezorging. Dit was gisteren tussen 14.30 en 19.30. Smorgens al een telefoon van de koerier gekregen dat pakket er niet is en dus niet wordt bezorgd. Kpn en koerier zeiden dat het pakket dan vannacht op het depot gebracht wordt en ik hem vandaag wellicht zou krijgen én een telefoontje dat ik een tijd kon kiezen. Helaas vanochtend niks gehoord. En nu? Heb al een deel betaald en nog geen pakket. Verder vind ik dat als je het niet kunt waar maken om voor 23.59 te bestellen volgende dag bezorging ook geen reclame moet maken. 

icon

Beste antwoord door Maurice85 12 January 2021, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dit is niet om vervelend te doen, maar volgens mij is het allereerst algemeen bekend dat pakketdiensten het ontzettend druk hebben dus dat een pakketje niet altijd direct te leveren is.

 

Maar daarnaast staat dit ook netjes op de website van KPN

 

Zo gaat KPN om met de coronacrisis
Een beperkt aantal winkels is geopend en is alleen op afspraak te bezoeken. Monteurs voeren alle werkzaamheden uit. Lees hier verder voor meer informatie.

 

Waar staat beschreven dat

Door extreme drukte bij PostNL kan de levering langer duren. 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AshleyHouben,welkom op het forum!
Helaas kan het door drukte hier en daar aardig wat vertraging oplopen zoals Maurice noemt.
Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder. Heb je al meer informatie? Heb je je bestelling al mogen ontvangen?