Beantwoord

bestelstatus niet bereikbaar

  • 6 May 2020
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik heb op 4 mei rond 15 u twee telefoons besteld en ik kreeg voor iedere telefoon een mail met daarin de link dat de bestelstatus na maximaal 1 uur ingezien kon worden. We zijn nu 1,5 dag verder en ik kan de bestelstatus nog steeds niet inzien. Ook is jullie klantenservice slecht bereikbaar. Met een geschatte wachttijd van 15 minuten heb ik de verbinding maar verbroken.

Hoe nu verder?

 

PS sorry voor de typefout in de titel, dat kan ik niet meer corrigeren.

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 May 2020, 09:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ad van Brunschot ,

Heb je de bestelling inmiddels inzichtelijk? 

Vanwege wat controles op jouw bestelling duurt het tegenwoordig vaak meerdere dagen voordat je wat hoort. Zeker nu in de meivakantie loopt de behandeltijd inclusief bezorging tot bijna een week. 

 

Hierbij nog een algemeen bericht van een moderator over de huidige drukte :

Weet dat het even kan duren voordat de online omgeving klaar staat. Al helemaal wanneer je een abonnement afsluit met een krediet boven de €250,00. Het abonnement moet namelijk eerst helemaal gecontroleerd worden voordat we een toestel de deur uit sturen:sweat_smile: . Excuses dat dit soms zo lang duurt, ik begrijp natuurlijk dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je bestelde toestel:persevere: . 

Ik kan inmiddels de bestelstatus inzien en ik heb ook vernomen van KPN Klantenservice dat dat gebruikelijk is. Maar dan klopt de tekst van de melding niet, de melding is dat het een uur kan duren na mijn bestelling. En dat is niet juist.

Maar hoe dan ook, mijn telefoon is nog steeds niet binnen.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Ad, welkom op het forum! Fijn dat de bestelstatus inmiddels inzichtelijk is. Dit klopt:

Hierbij nog een algemeen bericht van een moderator over de huidige drukte :

Weet dat het even kan duren voordat de online omgeving klaar staat. Al helemaal wanneer je een abonnement afsluit met een krediet boven de €250,00. Het abonnement moet namelijk eerst helemaal gecontroleerd worden voordat we een toestel de deur uit sturen:sweat_smile: . Excuses dat dit soms zo lang duurt, ik begrijp natuurlijk dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je bestelde toestel:persevere: . 

 

Bedankt, ook, voor het invullen van je profiel. Daarmee heb ik gelijk even gekeken naar de levering van je toestel. Ik zie dat de rode iPhone SE 128 GB op dit moment inderdaad nog niet leverbaar is. Wel verwachten we daar deze week nieuwe voorraad van. Ik kan alleen niet garanderen dat jouw toestel daar dan ook bij zit. We weten niet van te voren hoeveel telefoons we bij een nieuwe levering binnen krijgen. Als er meer bestellingen zijn dan geleverde toestellen kan het zijn dat je nog een levering moet wachten (we leveren in principe uit op volgorde van bestelling. Zodra jouw toestel binnen is krijg je een mail van ons.