Beantwoord

Betaal voor twee abonnementen, na aankoop nieuw toestel

  • 11 September 2021
  • 6 reacties
  • 42 keer bekeken

Hallo een vraagje .heb een nieuw toestel gekocht .omdat mijn oude niet meer goed werkt.betaal ik nu dan ook voor 2 abonnement .want dat is dan niet mij bedoeling

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 September 2021, 16:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hallo een vraagje .heb een nieuw toestel gekocht .omdat mijn oude niet meer goed werkt.betaal ik nu dan ook voor 2 abonnement .want dat is dan niet mij bedoeling

Als u een nieuw toestel gekocht heeft, dan zit daar geen abonnement bij lijkt mij. Waar heeft u die gekocht? 

Bij kpn

Reputatie 7
Badge +24

Bij kpn

In de winkel? En gewoon meteen helemaal betaald? 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Mark Huijs, welkom! Het klopt helemaal wat Nick83 zegt, al twijfel ik nu nog een beetje wat op jou van toepassing is. Jij hebt je telefoon los gekocht bij de KPN winkel? Dan hoort daar geen extra abonnement bij. Heb je een contract voor een nieuw abonnement ondertekend, dan natuurlijk wel. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, laat het gerust weten. 

Nee heb een nieuw toestel met een abonnement .

Maar heb nog een lopend abonnement.

Ging ervan uit dat de ander zou stoppen .

Zijn beide zonder toestel krediet of te wel al betaald

Reputatie 7
Badge +30

Nou dat wordt zo voor mij wel lastig om er iets over te zeggen ;-). Je kunt het beste even óf terug naar de winkel óf bellen met de collega's via 0800-0402. Zij kijken dan met je mee en zeggen eventueel ook meteen je oude abonnement op. Let er dan wel op dat je je nummer kwijt bent. Als je wilt dat ik even meekijk, kan dat natuurlijk ook. Vul in dat geval even je 06-nummer, klantnummer en adres in in je profiel en laat het hier even weten. Ik kan overigens niets opzeggen voor je, dat kan alleen telefonisch of via de chat.Â