Beantwoord

betaling nieuwe telefoon

  • 5 October 2020
  • 3 reacties
  • 537 keer bekeken

Als ik een nieuwe mobiele telefoon bestel , hoe betaal ik deze dan ? Bij aflevering of via mijn maandelijkse nota?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 8 October 2020, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rick34 ,

Wanneer je ervoor kiest om jouw telefoon meteen te betalen, dan betaal je daarvoor bij de aflevering van jouw telefoon. 
 

De koerier heeft een mobiel pinapparaat bij zich. Pas na de betaling  krijg je de telefoon van de koerier. 

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Rick34. Wanneer je een toestel bij ons koopt, kies je zelf hoe je deze betaalt. Je kan het hele bedrag in 1 keer betalen of gespreid over de looptijd van je abonnement. Je kan ook kiezen om eenmalig een groter gedeelte te betalen, zodat je daarna maandelijks minder hoeft te betalen. Ben je al klant van ons en ga je verlengen dan betaal je het toestelbedrag via de maandelijke factuur.

Ik heb m'n antwoord gevonden, ik was namelijk benieuwd hoeveel ik moet betalen aan de koerier…..

Ik heb een heel leuk filmpje gekregen over aflevering en betaling van mijn telefoon, maar in het filmpje wordt aangegeven dat ik € 0,01 moet pinnen en dan krijg ik m'n telefoon. Dus ik vroeg me eerst af “geldt dat ook voor mij?” Ik betaal namelijk al een deel van de telefoon, maar daarover wordt niets vermeld in 't filmpje.

Dus als het filmpje nog een keer aangepast wordt, kan dat misschien ook vermeld worden:wink: