Beantwoord

Bevestigingsmail niet ontvangen

  • 5 March 2019
  • 6 reacties
  • 128 keer bekeken

Badge
Hi, ik ben vandaag naar de KPN geweest voor nieuwe oordoppen omdat de mijne het niet meer deden. Alles is goed gelopen, behalve dat ik nog steeds geen bevestigingsmail heb ontvangen. Ook heb ik geen bonnetje gekregen dus ik heb geen enkel vorm van bewijs. Mijn postcode is: 6717lw

Als mijn emailadres incorrect is zou het: dilarakaragulle@hotmail.nl moeten zijn
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 March 2019, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Dilaar . Wat is er precies afgesproken dan? Je hebt de oordopjes als losse accessoire gekocht, neem ik aan? Dan zou je toch een bonnetje mee moeten hebben gekregen? Ik hoop dat de winkel in de buurt is want ik wil je dan toch aanraden om terug te gaan.
Badge
Hoi, @Erwin_

Mijn oordoppen waren kapot en ik zou nieuwe krijgen. Want ik had nog garantie. Er werd gezegd dat ik een bevestigingsmail zou krijgen en de oordoppen of vandaag of morgen in huis zou hebben. Ik heb nooit een bevestigingsmail gekregen en ook geen bon op papier.

Mvg
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik wil even kijken hoe dat gegaan is. Is de winkel ver?
Badge
@Erwin_ Done!
Badge
@Erwin_ het filiaal is niet heel ver, maar het is zonde dat ik nog een keer moet gaan. Ik voel me echt in de zeik genomen.
Ai. Dat vind ik oprecht jammer. Ik zie trouwens wel dat er netjes gelogd is in de winkel. Het is dus zeker geen kwade wil.
Ik zie dat je geen abonnement bij ons hebt en helaas heb ik op dat moment geen mogelijkheden om het via onze ingang te regelen. Hiervoor moet je bij de winkel zijn. Excuses voor al het ongemak. Ik weet zeker dat een tweede poging wel het gewenste resultaat gaat hebben.