Binnenkort geen WhatsApp meer op Iphone4

  • 3 January 2020
  • 7 reacties
  • 118 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +28

bron: Appletips.nl

 

 

Vanaf 1 februari 2020 kun je niet meer what’s-appen met een IPhone 4. Eigenaar Facebook stopt met de ondersteuning. 


Heb je een nieuwere IPhone? Zorg ervoor dat je tijdig update naar minimaal iOS 9.0

 

Impact voor iPhone gebruikers

Doordat iOS 9 vereist wordt voor het gebruik van de app kun je na 1 februari 2020 WhatApp alleen nog maar gebruiken op een iPhone 4s of nieuwer. Gezien het grote aantal gebruikers dat nog een iPhone 4 gebruikt, zullen deze vanaf februari geen WhatsApp meer kunnen gebruiken. 

Zorg ervoor dat indien mogelijk de iOS versie van je iPhone is geupdate naar iOS 9.x of hoger om aan de nieuwe minimale WhatsApp-vereisten te voldoen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Goede tip Noordzee.

Releasedate is inmiddels ook bijna 10 jaar geleden. Ben benieuwd hoeveel gebruikers er nog zijn met een iPhone 4. 

Reputatie 7
Badge +28

Ik ook, Ik kan er niets over vinden. 

Wel dat de iPhone 4 destijds heel populair was, populairder dan bv de iPhone 5: 

https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-4-in-nederland/

Over een jaar gaan trouwens ook de iPhone 4S en de iPhone 5 eraan geloven. Wij hebben hier nog een iPhone 4S draaien, dus dat wordt volgend jaar weer eens een nieuwe IPhone. 

 

Wist je trouwens dat ik hier ook nog een Apple heb draaien met iOs 6.1.6 ? 

Ik denk dat ik één van de weinige gebruikers ben van Instagram met het oude Icoontje. 
 

 

Reputatie 7
Badge +28

 

Reputatie 7
Badge +28

 

Reputatie 7
Badge +24

Ben je nu stiekem reclame aan het maken hier voor je webshop? :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +28

Zij sponsoren mij. Daar moet ook wat tegenover staan. 😜

Reputatie 7
Badge +24

Zij sponsoren mij. Daar moet ook wat tegenover staan. 😜

Jij influencer!