Beantwoord

Black Friday AirPods actie

  • 26 November 2020
  • 10 reacties
  • 236 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb vorige week een nieuwe iPhone 12 besteld via een verlengaanbod. De vorige Airpods actie was toe helaas net afgelopen, helaas dat was niet anders. Nu zie ik tot mijn verbazing dat dezelfde airpods actie voor Black Friday weer loopt. Ik ben dus ‘tussen wal en schip’ gevallen. 

Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en dan krijg ik het volgende antwoord: We kunnen helaas niets voor u doen. U kunt uw huidige toestel nog annuleren en terug sturen, zodra het toestel binnen is een nieuwe order plaatsen mèt de airpods actie.

Helaas gaat dat annuleren en terugsturen natuurlijk nooit meer lukken voor de einddatum van de actie. Dus, blijf ik 'tussen wal en schip’… Ik vind dit toch wel een beetje de wereld op z'n kop. Ik hoef echt niet de volle korting, maar wordt zelfs niet gedacht aan de mogelijkheid om mij een klein beetje tegemoet te komen. 

Jammer, zeker als je al langer dan 20 jaar trouwe klant bent bij KPN. Ik hoop dat er nagedacht wordt over oplossingen voor dergelijke gevallen, want ik zal niet de enige zijn waarbij dit voorkomt.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 November 2020, 10:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dat is idd heel irritant @Jpost . Welk model heb jij gekozen? Afgelopen week tot 22 november liep de actie nog voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max. Helaas worden deze acties nooit vooraf aangekondigd en hebben ze een strikte actieperiode, daar kunnen de medewerkers niets aan doen.

Ik heb de reguliere iPhone 12 gekozen

Reputatie 3
Badge +2

Misschien een idee om gewoon tijdens de huidige actie periode nogmaals een bestelling te plaatsen, al dan niet op de naam van een huisgenoot, om gebruik te maken van de actie. Als die van jou binnen is, stuur je het terug en contract overzetten van je huisgenoot op je eigen naam.

Reputatie 7
Badge +21

Ai, dat is jammer. Dan ben je inderdaad in het gat terecht gekomen tussen 8 en 23 november :confounded: .

Precies, en daar baal ik van. Zeker omdat er totaal geen oplossing bedacht kan worden

Reputatie 7
Badge +21

Misschien een idee om gewoon tijdens de huidige actie periode nogmaals een bestelling te plaatsen, al dan niet op de naam van een huisgenoot, om gebruik te maken van de actie. Als die van jou binnen is, stuur je het terug en contract overzetten van je huisgenoot op je eigen naam.

Een ‘creatieve’ oplossing, maar dat levert problemen op met het nummerbehoud en raakt @Jpost ws. ook nog zijn 06-nummer kwijt.

Misschien een idee om gewoon tijdens de huidige actie periode nogmaals een bestelling te plaatsen, al dan niet op de naam van een huisgenoot, om gebruik te maken van de actie. Als die van jou binnen is, stuur je het terug en contract overzetten van je huisgenoot op je eigen naam.

Een ‘creatieve’ oplossing, maar dat levert problemen op met het nummerbehoud en raakt @Jpost ws. ook nog zijn 06-nummer kwijt.

Klopt inderdaad… een dergelijke constructie had ik ook al verzonnen. Echter: waar zijn we dan mee bezig… wat een onnodig heen en weer verstuur van dure spullen!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jpost, het is wel erg zuur als je op deze manier net buiten de boot valt :slight_frown: Gelukkig is deelname alsnog mogelijk!

Zou je een mail willen sturen naar kpn@consumercare.info met daarin de uitleg dat je toch gebruik wilt maken van de actie en daarnaast je contract en bestelbevestiging mee willen sturen? Dan kunnen ze je aanvraag alsnog in behandeling nemen :slight_smile:

Hoi @Maja_ ,

De mail is inmiddels verzonden met de stukken in de bijlage. Heel erg bedankt voor je snelle en adequate reactie! Ik hoop dat het zo alsnog in gang gezet zal worden.

Fijn weekend alvast!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan @Jpost!

Alvast veel plezier met je AirPods en jij ook een fijn weekend :blush: