BlackBerry abbo / Iphone

• 23 april 2012
  • 1 reactie
  • 9541 keer bekeken

Beste KPN gebruikers, 

Ik heb vorig jaar 2 maanden voor de zomervakantie (Z-H) een BlackBerry Bold 9780 gekocht maar ik wil graag een Iphone omdat BlackBerry mij niet meer zo bevalt. Het is een hele handige mobiel maar niet echt leuk meer, ik moet eerlijk toegeven dat het een soort van "in" was en hem daarom had gekocht. In die periode was ik aan het twijfelen tussen Iphone en BB maar door net genoemde reden ben ik toch voor de BB gegaan. 

Ik zou nu graag willen weten of ik van mijn BB contract af kan komen om vervolgens een duur Iphone contract te kunnen afsluiten want die twee zijn redelijk duur samen. En krijg ik daar nog (vast wel) kosten voor? Zo ja zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel er dat ongeveer zijn? Ik betaal nu per maand ongeveer 42.50 als ik mij niet vergis. 

Verder had ik een vraag over de Iphone 4.
Bij de generaties Iphone 4+ moet je een micro sim hebben, word die automatisch bij elk abonnement geleverd, bij elke provider? Want als ik een abonnement afsluit  en ik krijg een normale sim kaart hier bij kan ik geen gebruik maken van de Iphone, altans niet bellen + 3G.
En als ik toch een normale sim bijgeleverd krijg, wat zou ik dan moeten doen?

Met vriendelijke groet,

Jonathan 

1 reactie

Badge
Beste Jonathan,

Hierbij zal ik ingaan op uw vragen.

Voor wat betreft uw BlackBerry contract: het is mogelijk het contract eerder te beeindigen. Dan wordt er wel een afkoopsom berekend: dit zijn de resterende maandelijkse kosten van het contract. 

Voor wat betreft uw vragen m.b.t. de iPhone4: de microsim wordt standaard geleverd bij de iPhone. 

Als u wil dat ik de details van uw contract nakijk om een exacte afkoopsom te berekenen of te kijken wanneer u eventueel kan verlengen, dan ontvang ik graag in een privebericht uw 06-nummer + postcode/huisnummer.

Met vriendelijke groet,

Eduard 

Reageer