Beantwoord

buitenlandbundel

  • 26 juli 2016
  • 10 reacties
  • 394 keer bekeken

mijn toestel ziet mijn buitenland bundel niet voor intenet

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindaarheid
icon

Beste antwoord door Paul_ 29 juli 2016, 11:46

Hoi @cj_kuipers, welkom op het forum. Balen dat het niet werkt!

Hoe bedoel je precies dat het toestel de buitenlandbundel niet ziet? Begrijp ik goed dat je de buitenlandbundel hebt geactiveerd? En dat het internet nu niet werkt?
Als dat het geval is kan je het beste de volgende dingen controleren:

- Mobiele data én Dataroaming moeten aan staan in de instellingen.
- EU-internet moet uit staan.
- De APN moet zijn: portalmmm.nl

Ik hoor graag van je!


Ik heb niets meer van je gehoord @cj_kuipers. Is het probleem opgelost?

Zo niet, dan weet je ons te vinden 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @cj_kuipers, welkom op het forum. Balen dat het niet werkt!

Hoe bedoel je precies dat het toestel de buitenlandbundel niet ziet? Begrijp ik goed dat je de buitenlandbundel hebt geactiveerd? En dat het internet nu niet werkt?
Als dat het geval is kan je het beste de volgende dingen controleren:

- Mobiele data én Dataroaming moeten aan staan in de instellingen.
- EU-internet moet uit staan.
- De APN moet zijn: portalmmm.nl

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @cj_kuipers, welkom op het forum. Balen dat het niet werkt!

Hoe bedoel je precies dat het toestel de buitenlandbundel niet ziet? Begrijp ik goed dat je de buitenlandbundel hebt geactiveerd? En dat het internet nu niet werkt?
Als dat het geval is kan je het beste de volgende dingen controleren:

- Mobiele data én Dataroaming moeten aan staan in de instellingen.
- EU-internet moet uit staan.
- De APN moet zijn: portalmmm.nl

Ik hoor graag van je!


Ik heb niets meer van je gehoord @cj_kuipers. Is het probleem opgelost?

Zo niet, dan weet je ons te vinden 🙂
Reputatie 1
Ik had gelezen dat ik tm 31 december de gratis buitenlandbundel kon activeren via de app op mijn telefoon.
Deze extra optie heb ik ook al eerder zien. Staan. Maar nu op 31-12 zie ik die mogelijkheid niet meer.
Kan kpn deze voor mij activeren?
Reputatie 7
Badge +22
Ha Kees, welkom terug op het forum! Activeren van de gratis EU bundel ging alleen van MijnKPN. Ik zie dat het je helaas niet gelukt is deze bundel nog te activeren.

Een mogelijkheid om alsnog de gratis bundel voor je te activeren, heb ik helaas niet.

Ga je binnen nu en een maand naar het buitenland? Dan wil ik, bij wijze van uitzondering, de betaalde EU 100 MB/sms/min voor je aanzetten en de kosten crediteren 🙂
Reputatie 1
Justin ja inderdaad 28 jan tot 4 febr een weekje buitenland. Graag aanzetten en crediteren. Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +22
De bundel heb ik voor je aangezet, Kees! De creditering vind je terug op de volgende factuur. Ik wens je alvast veel plezier 🙂
Reputatie 1
Bedankt!
Reputatie 1
Ik zie op de app onder extra opties niet terug dat de buitenlandbundel AAN zou staan. Of kan ik dat alleen maar zien als ik zelf in buitenland ben?
Reputatie 1
Oh sorry. Ik zie het al onder verbruik staan ipv onder extraopties.
Reputatie 7
Badge +22
Klopt helemaal, Kees. De buitenlandbundel vind je terug onder verbruik 🙂

Reageer