Beantwoord

defect scherm iphone 7

  • 18 februari 2019
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Mijn mmobiel is kapot gevallen en in het scherm zitten nu blauwe banen en de touchscreen doet het niet meer. Ik heb hem bij kpn verzekerd, moet ik dan langs een kpn winkel of naar een apple winkel om zo snel mogelijk een vervangend toestel te krijgen? het heft haast aangezien ik het voor werk nodig heb.
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 februari 2019, 15:38

Hoi @sean weir, Wat ontzettend rot dat je mobiele telefoon is kapot gevallen. Gelukkig ben je verzekerd! Een vervangend toestel kun je niet aanvragen in de winkel, maar je kunt je schade online melden en wordt er z.s.m. een vervangend toestel gebracht. Via deze pagina kun je de schade melden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @sean weir, Wat ontzettend rot dat je mobiele telefoon is kapot gevallen. Gelukkig ben je verzekerd! Een vervangend toestel kun je niet aanvragen in de winkel, maar je kunt je schade online melden en wordt er z.s.m. een vervangend toestel gebracht. Via deze pagina kun je de schade melden.
Reputatie 7
Badge +19
@sean weir, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer