Defecte oordoppen iPhone garantie

  • 6 November 2019
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb op 9-okt een iPhone 11 met abonnement bij jullie aangeschaft, de telefoon is dus nog geen maand oud. Tijdens het luisteren van muziek via de meegeleverde oordoppen disconnecten deze regelmatig. Er zit meer speling dan normaal op de aansluiting, de oplader heeft dit bijvoorbeeld niet. Mijn broer heeft deze telefoon rond dezelfde tijd aangeschaft en bij hem zit er ook geen speling op de aansluiting. 

Ik ben naar jullie gaan bellen, maar er werd mij geadviseerd om naar een winkel te gaan. Ik ben dan ook naar een KPN-winkel gereden (30 kilometer verderop) en daar werd er aangegeven dat er geen garantie op de accessoires zit. Nu lees ik op dit forum dat er wel degelijk garantie op de accessoires zit. Hoe lossen we dit op? 
 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi J, welkom op hert forum. 

Ik snap zelf ook niet helemaal waarom je dit te horen hebt gekregen. Op accessoires zit minimaal 6 maanden garantie op. Zowel via ons als via een Apple store. Mag ik vragen bij welke winkel je langs bent geweest? Waar precies? 

Ik ben op 6-nov bij de KPN-winkel in Barendrecht geweest.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik spreek ze even aan met de vraag waarom dit zo is gedaan. Ik wacht een antwoord af van de winkel. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi J, ik heb ook een reactie gehad. En zelfs van de medewerker die jou heeft geholpen, dit stond nog vers in zijn geheugen. Hij geeft echter aan dat dit om een kabelbreuk ging, dat is de reden waarom het af is gewezen onder garantie. 

Beste, het ging hier juist niet om een kabelbreuk gaf de medewerker aan. Hij heeft de kabel nog helemaal gecontroleerd. Verder constateerde hij ook geen andere problemen, waardoor hij niets zou kunnen doen voor mij. Echter blijft het probleem zich op dit moment nog wel steeds voordoen. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan hier helaas weinig in betekenen, het enige wat ik kan adviseren is om nogmaals de winkel te bezoeken. Of een Apple winkel. Vanaf hier kan ik niet inschatten of dit wel of geen kabelbreuk is. Ik vertrouw wel op mijn collega als hij dit aangeeft, en daarmee wil ik zeker niet zeggen dat dit geen breuk is. Dit kan echter alleen in een winkel opgelost worden.Â