Discussie over nieuwe iPhone 13 (pro)

  • 15 September 2021
  • 5 reacties
  • 200 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hey hoi allemaal, 

 

Hoe gaat het met iedereen? Zijn jullie net zo hyped als ik rondom de nieuwe aankomende iPhone 13? Ik kan namelijk niet wachten om hem te pre-orderen. Ein-de-lijk hebben ze de stap genomen om 120hz toe te passen op hun iPhones - long overdue als je het mij vraagt. Een obvious upgrade voor mij als iPhone 8 user en helemaal kwa camera en video opneem upgrade ALS we Apple moeten geloven.

 

Wel bijzonder dat ze nog steeds niet voor een USB-C aansluiting zijn gegaan. De nieuwe iPad mini heeft deze vervolgens dan weer wel. Apple being Apple?

Voor welk model gaan jullie? En waarom?


Groeten!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi Niels,

 

ik zie nog geen reacties op je bericht.  Misschien helpt het als je gewoon Nederlands spreekt. Misschien dat je dan wel reacties krijgt. Echt storend zoals je e.e.a. beschrijft. Lekker stoer misschien maar niet echt overtuigend. Hopelijk vindt je aansluiting!

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @NielsO, leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de nieuwe iPhone 13! We hebben bezoekers op ons forum van erg uiteenlopende leeftijden en generaties, waardoor anderen zoals @Hansie54 er minder warm van worden :smile: Maar het stellen van vragen en delen van enthousiasme moet natuurlijk gewoon kunnen.

Ben je er al uit welke iPhone het wordt Niels? We hebben speciaal een topic ingericht over de levertijden en specs van de nieuwe iPhone 13, daarin vind je er alles over!

Hi Niels, vind zelf dat Apple de nieuwe iPhones, maar ook randapparatuur zoals de Magic Mouse en keyboard, met usb-c moet uitrusten, en dan bedoel ik dus usb-c naar usb-c en niet usb-c naar Lightning. Ondanks het hogere gewicht, de grotere camerabult en de (vind ik) minder mooie glossy shiny randen ga ik voor de pro, vooral vanwege de camera. Ik kom van een iPhone X en ben dus al gewend aan Face ID, maar als je van een iPhone 8 afkomt dan is het wel echt een hele grote (positieve) verandering. Of je nu voor de 13 of 13 pro gaat. 120hz lijkt me een prettige bijkomstigheid, maar omdat ik iPhones al lekker vloeiend vind lopen vraag ik me af of het écht merkbaar beter zal zijn. Ben erg benieuwd. Veel plezier met wat je gaat kiezen. 

Ik ben allergies voor Apples…

Reputatie 3
Badge

Hey hoi allemaal, 

 

Hoe gaat het met iedereen? Zijn jullie net zo hyped als ik rondom de nieuwe aankomende iPhone 13? Ik kan namelijk niet wachten om hem te pre-orderen. Ein-de-lijk hebben ze de stap genomen om 120hz toe te passen op hun iPhones - long overdue als je het mij vraagt. Een obvious upgrade voor mij als iPhone 8 user en helemaal kwa camera en video opneem upgrade ALS we Apple moeten geloven.

 

Wel bijzonder dat ze nog steeds niet voor een USB-C aansluiting zijn gegaan. De nieuwe iPad mini heeft deze vervolgens dan weer wel. Apple being Apple?

Voor welk model gaan jullie? En waarom?


Groeten!

 

Ik heb de iPhone 13 Pro Max 128 GB Gold besteld, heb op dit moment een iPhone 11 maar heb nog nooit een Pro (Max) versie gehad dus ben enorm benieuwd, zal vast wennen zijn. Nu hopen op een snelle levering!