Beantwoord

Doorschakelen iPhone mislukt

  • 13 August 2019
  • 7 reacties
  • 147 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de oplossing geprobeerd. Maar dat lukt ook niet. Hij geeft bij alle vormen van doorschakelen aan dat dit is mislukt. Ik zat voorheen bij Telfort en had toen geen probleem.
Mijn telefoon stond standaard doorgeschakeld. Vanaf dat ik bij KPN zit is het een doffe ellende.

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 September 2019, 21:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Drh . Welkom op het forum.
Dat is gek en bovenal vervelend. Welke iphone heb jij en kun je vertellen welke iOS versie er op zit?
ik heb een iPhone 6 met iOS 12.4

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik ga dan kijken of ik iets vreemds kan ontdekken.
Heb je ook de mogelijkheid om het SIM kaartje even in een andere telefoon te proberen? Op die manier kunnen we kijken of het iets met het toestel te maken heeft.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten! 🙂
Ik heb alles al geprobeerd Erwin. Het helpt allemaal niet. Ik wordt een beetje moe van.
Ik heb hetzelfde probleem ook in een ander toestel. Heb mijn profiel wat aangevuld.
ik wil graag een oplossing voor mijn probleem
Excuses voor de late reactie. Dank dat je je profiel hebt aangevuld. Zou je er nog een blik op kunnen werpen? Ik kan met die postcode + huisnummer niks vinden, helaas 😞
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden!