Beantwoord

Doorschakelen iphone XS naar ander mobiel nummer

  • 12 October 2019
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Doorschakelen van iphone XS naar een ander mobiel nummer werkt niet.
Optie 1: Instellingen / doorschakelen / Inschakelen / schakel door naar / 06nummer kent geen bevestiging.

Optie 2: *21* gevolgd door 06nummer gevolgd door beltoets geeft reactie dat doorschakeling is geactiveerd. Gesprekken worden doorgeschakeld naar ... verbinding verbroken.
icon

Beste antwoord door Jos S 19 October 2019, 08:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Jos S,  

Ik zie inderdaad dat de doorschakeling via de instellingen niet werken. Ik kan ook geen bevesting invoeren na invoeren nummer. Vermoedelijk een fout in de firmare. Ik heb op dit moment 12.4. 13.1.3 staat klaar. Ik zal die eens installeren. Eens kijken of het daarna werkt. 

En optie 2. Zou je die nog eens willen uitschakelen en nog eens willen instellen. Lukt dat? Zo niet, dan ga ik eens meekijken. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van zoeel mogelijk informatie? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, zodat ik mee kan kijken. 

Ik heb 13.1.3 geinstalleerd. Ook meerdere keren uit- en ingeschakeld.

Geen resultaat.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb net ook even getest. Ik ging via instellingen naar doorschakelen. Daar heb ik het nummer ingevoerd. Ik kon deze niet bevestigen, maar toen ik op vorige klikte en er weer heen ging stond de doorschakeling wel actief. 

Ik heb KPN helpdesk gebeld. Zij hebben via netwerk de doorschakeling gerealiseerd.

Geen antwoord op mijn vraag, maar wel een oplossing..

 

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat de oplossing is gevonden. Mocht er nog weer iets mee zijn, wil je het dan laten weten.Â