Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelDoorschakelen KPN mobiel lukt niet
Doorschakelen op mijn iphone 6s lukt niet, ook niet met de **21 of *21, dan krijg ik de meldng registratie instelling mislukt
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hi Lisan, welkom hier.
Ik vraag me af of je dit op de juiste manier hebt gedaan. Er is namelijk een verschil tussen mobiel en vaste telefonie. Zou je het op 1 van deze manieren willen proberen? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik vraag me af of je dit op de juiste manier hebt gedaan. Er is namelijk een verschil tussen mobiel en vaste telefonie. Zou je het op 1 van deze manieren willen proberen? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.