Vraag

Doorschakelen lukt niet op iPhone

  • 8 June 2021
  • 4 reacties
  • 177 keer bekeken

Badge

ik heb dit probleem ook ,  ik wil mijn mobiele nummer 06 graag doorschakelen naar 030 op het moment dat ik geen bereik heb met de mobiel in mijn Werkplaats , ik heb de *62* geprobeerd 

 

Admin: bericht afgesplitst en eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge

Ik belde *62*030-- -- -- - krijg twee toon te horen verder niks, hij schakelt niet door ,,, om het te regelen via de telefoon heb ik het zelfde probleem als hierboven genoemd door @Gevabo85 

Heb je meer suggesties om dit op te lossen @Erik_ ?

Reputatie 7
Badge +20

@Jop Vissers vorstenbosch, welkom hier. 

Werkt het ook niet via de instellingen van jouw toestel? Instellingen > Telefoon > Doorschakelen.

Badge

nee dat werkt niet , er blijft een ventilator van  pagina laden draai , hier kom geen opties tevoorschijn. De pagina laadt niet,

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel gek, bij mij werkt dat wel. Welk type met welke iOS heb je? Nu wilde ik de doorschakeling erin zetten, maar ik kan jouw nummer niet vinden. Kan het zijn dat je een typefout hebt gemaakt? Of is het wellicht een zakelijk nummer? In dat geval wil ik je vragen contact te zoeken met 0800-0403.