Beantwoord

Doorschakelen niet mogelijk van mobiel naar mobiel

  • 17 August 2019
  • 5 reacties
  • 1074 keer bekeken

Ik wil graag de binnenkomende oproepen van een mobiel nummer naar een ander mobiel nummer doorschakelen. Ik heb dit geprobeerd via de instellingen van mijn telefoon --> oproep doorschakelen. Hierbij kreeg ik de foutmelding onverwachte reactie van het netwerk. Ik heb het meerdere malen geprobeerd maar diezelfde melding blijft verschijnen. Daarnaast heb ik het via **21*(telefoonnummer)# geprobeerd. Hierbij kreeg ik de melding: Oproep doorschakelen Verbindingsproblemen of ongeldige MMI- code.

Ik ben dus op zoek naar een manier om toch mijn binnenkomende gesprekken te kunnen doorschakelen.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 August 2019, 14:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Doorschakelen naar mobiel
Kijk eens op deze KPN service pagina voor alle codes: Mobiele telefoon doorschakelen
Let op het verschil in de USSD codes tussen 2G/3G en 4G (VoLTE)

Hopelijk helpt dit, succes!
Hallo @Doorschakelen naar mobiel
Kijk eens op deze KPN service pagina voor alle codes: Mobiele telefoon doorschakelenLet op het verschil in de USSD codes tussen 2G/3G en 4G (VoLTE)

Hopelijk helpt dit, succes!


Beste RBxx,

Het verschil zit het hem in de enkele of dubbele *, ik heb beide manieren geprobeerd. Helaas blijf ik dezelfde melding ontvangen.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Doorschakelen, welkom! Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik dit hier eens verder voor je nakijken 🙂 Dank voor de hulp, RBxx!
Is het nummer wat je wilt doorschakelen een abonnement of prepaid?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Doorschakelen naar mobiel
Kijk eens op deze KPN service pagina voor alle codes: Mobiele telefoon doorschakelen
Let op het verschil in de USSD codes tussen 2G/3G en 4G (VoLTE)



Is het nummer wat je wilt doorschakelen een abonnement of prepaid?
Oh ja, dat is ook een goed punt. Een prepaid nummer kun je namelijk alleen doorschakelen naar voicemail, niet naar een ander nummer.