Beantwoord

Doorschakelen werk telefoon

  • 29 May 2020
  • 4 reacties
  • 711 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Inmiddels heb ik een werk telefoon en die zou ik graag willen doorschakelen. Nu krijg ik dit op meerdere manieren niet voor elkaar.  

  • *21* telefoonnummer
  • **21* telefoonummer 
  • *21*telnr #
  • **21*telnr#
  • Doorschakel schuifje komt nooit in beeld op een iphone 7 Hij blijft laden. 
  • Online heb ik ook meerdere opties gezien met wifi bellen aan of uit. Beide geprobeerd en werkt niet

Nu heb ik beide simkaarten gewisseld van telefoon en kan met mijn prive sim (vodafone) kaart op beide telefoons doorschakelen. Werk (kpn) sim kaart kan ik op beide telefoons niet doorschakelen. Graag hoor ik van u wat ik hier tegen kan doen want dit is behoorlijk irritant. 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Remco Schoorl 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 June 2020, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Remco, welkom op het forum. 

Afhankelijk van welk abonnement dit is kan ik eventueel meehelpen. Staat dit abonnement op je eigen naam? Of op naam van je werkgever? In dat geval praten we hier over groot-zakelijk en zal je werkgever moeten weten hoe ze dit bij de zakelijke afdeling in kaart moeten brengen. Een andere optie kan zijn dat dit contractueel niet de opties behoort. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het mobiele nummer vermelden.

Reputatie 4
Badge +4

Doorschakelen op een iPhone gaat alsvolgt.
 

  • ga naar instellingen
  • scroll naar beneden naar telefoon
  • klik op doorschakelen
  • schuif het schakelaartje naar groen
  • klik op Schakel door naar
  • vul hier het telefoonnummer in
  • klik op volgende

*21 en dergelijke is niet nodig.

Reputatie 7
Badge +24

Doorschakelen op een iPhone gaat alsvolgt.
 

  • ga naar instellingen
  • scroll naar beneden naar telefoon
  • klik op doorschakelen
  • schuif het schakelaartje naar groen
  • klik op Schakel door naar
  • vul hier het telefoonnummer in
  • klik op volgende

*21 en dergelijke is niet nodig.

TS geeft al aan dat het schuifje niet naar rechts kan, blijft laden. 

Reputatie 7
Badge +24

Remco, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.