Beantwoord

Draaiend radartje linksboven in beeld iPhone 5s

  • 6 May 2017
  • 5 reacties
  • 25706 keer bekeken

Reputatie 1
Soms verschijnt er linksboven naast kpn.nl en het 4g of wifi teken een radartje wat maar blijft draaien.
Schakel ik dan de telefoon helemaal uit om hem daarna weer aan te zetten dan is dat radartje weer weg.
Wat kan ik hier eventueel aan doen.

Met vriendelijke groet,
Eling

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 May 2017, 12:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @e.syswerda606, wat leuk dat je je vraag hier stelt! Ik moet eerlijk zeggen: ik wist dit niet. Maar mijn collega's met iPhones wisten dit natuurlijk wel! Het draaiende radertje betekent eigenlijk alleen dat je iPhone even aan het denken is. Als je een app opstart, naar je instellingen wilt of iets anders op je telefoon doet, dan geef je een commando aan je telefoon. Die verwerkt dat en voert het uit. Het verwerken zorgt ervoor dat je zo'n draaiend radertje ziet. Geen zorgen dus! 😉
Reputatie 5
Die draaiende indicator geeft aan dat je iPhone in de achtergrond data aan het ophalen/versturen is. Dat kan vele redenen hebben zoals apps die in de achtergrond gegevens verversen, je iPhone maakt een backup naar iCloud, of omdat er b.v. recente foto's naar de iCloud gesynct worden.
Bij werkte een van de twee onderstaande of de combinatie ervan.

resetten met home knop en - van volume knop 10 seconden induwen

facebook app geheel verwijderen en weer als nieuw installeren. Gegevens behoud je wel.

Werkt! Thanks! 

Reputatie 7
Badge +17

@Jaxjaxter Goed om te horen dat het werkt en top dat je hier aangeeft. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. 

Reageer