Beantwoord

Dual Sim Iphone XR

• 10 november 2018
  • 6 reacties
  • 8168 keer bekeken

Wordt de dual sim van de IPhone XR ondersteund door KPN en hoe werkt dit?
icon

Beste antwoord door roelfsema 10 november 2018, 22:36

Nee KPN (en andere providers in NL) ondersteunt de eSim (nog) niet.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Nee KPN (en andere providers in NL) ondersteunt de eSim (nog) niet.
Valt er iets te zeggen over wanneer de eSim wel ondersteunt gaat worden?

Ik heb een abonnement wat ik op wil zeggen en ik wil inschatten of ik mijn nummer nog even aan wil houden indien de service er aan zit te komen.

Alvast bedankt.
Valt er iets te zeggen over wanneer de eSim wel ondersteunt gaat worden?

Ik heb een abonnement wat ik op wil zeggen en ik wil inschatten of ik mijn nummer nog even aan wil houden indien de service er aan zit te komen.

Alvast bedankt.

Wat heeft het aanhouden van een nummer daar mee van doen? Of je nu een eSim of gewone sim wil gebruiken met dat nummer maakt weinig verschil. Tot nog toe lijken de Nederlandse telecom providers er nog niet klaar voor te zijn.
Reputatie 7
Wat heeft het aanhouden van een nummer daar mee van doen? Of je nu een eSim of gewone sim wil gebruiken met dat nummer maakt weinig verschil.
Zou het wellicht zo kunnen zijn dat @Stefan007 dat nummer als tweede nummer op zijn iPhone wil gebruiken terwijl het simslot al gevuld is met bijvoorbeeld de simkaart van zijn werk. Dat is meestal waarom dit soort vragen gesteld worden.

Helaas vinden de Nederlandse providers de vraag naar eSim ondersteuning nog veel te laag om daar (nu al) in te gaan investeren. Ik ben dan ook bang dat de eSim van Nederlandse iPhones nog geruime tijd ongebruikt zullen blijven.
Het is inderdaad zo dat ik de eSim functie van mijn werk telefoon wil gebruiken voor mijn prive nummer.

Echt eeuwig zonde dat dit nog niet kan. Ik hoopte op bericht dat het er aan zit te komen.

😥
Geldt ook voor mij! De vraag is er waarschijnlijk nog niet omdat de markt er nog niet bekend mee is. Collega’s zie ik met twee toestellen rondlopen of hebben een Android waarin 2 simkaarten passen. Waarom zorgt KPN er niet voor eens haantje de voorste te zijn! Kom in actie.

Reageer