Beantwoord

Esim en dual sim samen in toestel

  • 13 July 2021
  • 3 reacties
  • 1125 keer bekeken

Ik heb de e-sim op mijn iPhone 12 mini, maar wil in buitenland een extra sim gebruiken. Is het mogelijk om dat naast de e-sim te doen of moet ik voor mijn standaard abo de simcard plaatsen. Ofwel, wat is nu de handigste manier. Er is mij verteld dat 2 e-sims naast elkaar niet mogelijk is, alhoewel ik bij lezen van info daar over twijfel. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 July 2021, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @daan3 ,

 

Kan e-sim ook met duo-sim?

Nee. Duo-sim is de mogelijkheid dat je voor één aansluiting twee simkaarten hebt voor twee verschillende toestellen. Je kunt beide toestellen dan niet tegelijkertijd gebruiken. Het is niet mogelijk om één of beide van die duo-simkaarten om te zetten naar e-sim. Duo-sim kan alleen met fysieke simkaarten.

Kan ik meerdere e-sims tegelijk gebruiken en op alle bereikbaar zijn?

Nee. Het is wel mogelijk om meerdere e-sim profielen op een toestel te hebben, maar er kan slechts één tegelijk actief zijn. Wel kan je een fysieke sim en één e-sim tegelijk actief hebben.

 

Hallo @daan3 ,

 

Kan e-sim ook met duo-sim?

Nee. Duo-sim is de mogelijkheid dat je voor één aansluiting twee simkaarten hebt voor twee verschillende toestellen. Je kunt beide toestellen dan niet tegelijkertijd gebruiken. Het is niet mogelijk om één of beide van die duo-simkaarten om te zetten naar e-sim. Duo-sim kan alleen met fysieke simkaarten.

Kan ik meerdere e-sims tegelijk gebruiken en op alle bereikbaar zijn?

Nee. Het is wel mogelijk om meerdere e-sim profielen op een toestel te hebben, maar er kan slechts één tegelijk actief zijn. Wel kan je een fysieke sim en één e-sim tegelijk actief hebben.

 

dank voor je reactie, het gaat specifiek over de dual, niet de duo. Als ik het goed begrijp moet ik mijn e-sim wijzigen naar een simcard en dan kan ik in buitenland een 2e sim activeren en deze beide tegelijk gebruiken? 

Reputatie 7
Badge +28

 

Kan ik meerdere e-sims tegelijk gebruiken en op alle bereikbaar zijn?

Nee. Het is wel mogelijk om meerdere e-sim profielen op een toestel te hebben, maar er kan slechts één tegelijk actief zijn. Wel kan je een fysieke sim en één e-sim tegelijk actief hebben.

 

dank voor je reactie, het gaat specifiek over de dual, niet de duo. Als ik het goed begrijp moet ik mijn e-sim wijzigen naar een simcard en dan kan ik in buitenland een 2e sim activeren en deze beide tegelijk gebruiken? 

Ja, je kunt in het buitenland een e-sim en een gewone sim tegelijk actief hebben. 

Of inderdaad twee gewone sims. Zoals je zelf al beschrijft.