Beantwoord

Factuur Airpods actie

  • 2 December 2020
  • 45 reacties
  • 706 keer bekeken

Reputatie 1

Heeft iemand enig idee hoe ik aan de factuur van de airpods actie kan komen? Ik heb deze nodig voor in de boekhouding. Ik heb de airpods via de link in de mail betaald. Op mijn mail van de bevestiging kreeg ik het antwoord dat ik bij KPN zelf moest zijn en via de chat wordt er gezegd dat KPN de betaling niet zelf regelt en dus geen factuur kan overleggen.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 5 December 2020, 19:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

45 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Linwes, goede vraag!

Ik ga even iemand aan het jasje trekken om uit te vogelen hoe dit zit en kom er op terug zodra ik meer weet :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Linwes,

Bij particuliere abonnementen wordt er geen BTW factuur opgesteld, bij de zakelijke markt gaat dat anders. Ik heb nu de naam doorgekregen van de collega die daar de BTW bonnen opmaakt voor de AirPods en ga navragen of er voor jou óók een BTW bon opgemaakt kan worden. Ik beloof niks, omdat er bij de zakelijke markt met andere systemen wordt gewerkt, maar ik ga m'n best voor je doen! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele telefoonnummer waar het om gaat én het mailadres datje hebt gebruikt voor deelname aan deze actie, in het opmerkingsveld noteren.

Reputatie 1

Hi @Linwes,

Bij particuliere abonnementen wordt er geen BTW factuur opgesteld, bij de zakelijke markt gaat dat anders. Ik heb nu de naam doorgekregen van de collega die daar de BTW bonnen opmaakt voor de AirPods en ga navragen of er voor jou óók een BTW bon opgemaakt kan worden. Ik beloof niks, omdat er bij de zakelijke markt met andere systemen wordt gewerkt, maar ik ga m'n best voor je doen! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele telefoonnummer waar het om gaat én het mailadres datje hebt gebruikt voor deelname aan deze actie, in het opmerkingsveld noteren.

Ik heb de gegevens ingevuld. 
Bedankt alvast voor al je moeite :-)

 

Reputatie 1

 

Ik heb de gegevens ingevuld. 
Bedankt alvast voor al je moeite :-)

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt, ik heb je verzoek doorgegeven, als ik een reactie ontvang hoor je direct weer van me!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Linwes, ik heb vorige week wel een bericht getypt hier maar blijkbaar niet daadwerkelijk verstuurd, super handig, excuus hiervoor :sweat_smile: Jij bent toegevoegd aan de lijst met klanten die graag een BTW bon wil ontvangen, kan zijn dat je die inmiddels al ontvangen hebt en anders mag je er van uit gaan dat dit nog gaat komen :relaxed:

Reputatie 1

Hi @Linwes, ik heb vorige week wel een bericht getypt hier maar blijkbaar niet daadwerkelijk verstuurd, super handig, excuus hiervoor :sweat_smile: Jij bent toegevoegd aan de lijst met klanten die graag een BTW bon wil ontvangen, kan zijn dat je die inmiddels al ontvangen hebt en anders mag je er van uit gaan dat dit nog gaat komen :relaxed:


Bedankt! 

Hoi,

ook ik heb een factuur nodig van de gekochte AirPods. 
Graag contact. Alvast bedankt. 
 

mvg Marcel

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Airpod, ben je ondernemer en gaat het bij jou om een BTW bon voor je kwartaalaangifte? Of ben je particulier en zou je een factuur willen hebben om een andere reden? Bij de Airpods zit een brief die als garantiebewijs gebruikt kan worden mochten de oortjes defect raken, is dat wellicht al voldoende voor je? 

Hoi Maja, 

Het gaat om een zakelijke BTW bon. 
 

groeten Marcel 

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk, zou je het mailadres dat je hebt gebruikt voor je deelname aan deze actie in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en even een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik er voor je achteraan!

Dank je! Ik heb het mailadres toegevoegd. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Airpod! We zien dat je de aanvraag hebt gedaan als consument en niet als ondernemer, ik ga even vragen of dat nog om te zetten is zodat er ook voor jou een BTW bon aangevraagd kan worden :slight_smile: Zou jij alvast je bedrijfsnaam, KvK nummer en BTW nummer willen noteren in je profiel? Ik weet niet of we nog meer gegevens nodig hebben, maar dan heb ik deze alvast!

Beste Maja, 

 

Zou je voor mij hetzelfde kunnen regelen? Dit hoeft geen zakelijke factuur te zijn, een ‘normale’ factuur zoals jullie die standaard verstrekken is voldoende. 

Ik hoor het graag!

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jos-L, we verstrekken alleen een factuur voor ondernemers aangezien ze deze nodig hebben om de BTW aangifte te kunnen doen. Aan particulieren verstrekken we dus géén factuur, wel wordt er bij de AirPods een brief geleverd die dienst kan doen als garantiebewijs, mocht dat nodig zijn :slight_smile:

Bedankt @Airpod! We zien dat je de aanvraag hebt gedaan als consument en niet als ondernemer, ik ga even vragen of dat nog om te zetten is zodat er ook voor jou een BTW bon aangevraagd kan worden :slight_smile: Zou jij alvast je bedrijfsnaam, KvK nummer en BTW nummer willen noteren in je profiel? Ik weet niet of we nog meer gegevens nodig hebben, maar dan heb ik deze alvast!

Hoi Maja,

 

ik heb de gegevens ingevuld. 
hopelijk lukt het!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt, dit was inderdaad alles wat ze nodig hebben, er gaat een BTW bon voor je worden aangemaakt @Airpod :blush:

Hi @Maja_ ,

 

Het is voor mijn onderneming, dus ontvang ik ook graag een BTW-factuur. :)

 

Ik heb mijn gegevens ingevuld (in opmerkingen veld) zoals je hierboven eerder vroeg.

 

Alvast hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge +20

Ah ok duidelijk, ik heb jouw gegevens ook doorgegeven @Jos-L!

Hi @Maja_ ,

Voor mij ook graag een factuur van de AirPods actie. Gegevens zijn reeds ingevuld in mijn profiel. 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb gevraagd of ze voor jou ook een bon willen maken @Spongebob :blush:

Reputatie 1

@Maja_, tot op heden geen factuur ontvangen. Ben ik te ongeduldig? Ik wil van de week het kwartaal afsluiten dus zou de factuur graag asap ontvangen 😊

Reputatie 7
Badge +20

Ah, ik snap helemaal dat je hier nog een keer over aan de bel trekt, het is een maand geleden dat we hier contact over hadden. Ik vraag voor je na hoe lang het kan duren voordat je de factuur zou moeten ontvangen, als ik meer weet kom ik bij je terug!

Is er al iets bekend hoe lang het nog ongeveer duurt? Ik wil 2020 ook op korte termijn gaan afsluiten. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog geen reactie ontvangen @Spongebob, door de feestdagen (en bijbehorende vakantieperiode) duurt het bij veel collega's en afdelingen iets langer voordat we antwoord krijgen. Zodra ik meer weet, plaats ik dat hier direct!