Beantwoord

Factuur mobiele telefoon opvragen (toestel zelf)

  • 19 November 2020
  • 11 reacties
  • 473 keer bekeken

Badge

Ik ben opzoek naar de facturen van mijn telefoons. Ik kan deze nergens vinden in mijnkpn en ook de service medewerker niet. Gisteren zou deze mij terugbellen echter niets vernomen.

icon

Beste antwoord door Benjaminkamerling 25 November 2020, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Benjaminkamerling, welkom op het forum!
De aankoopbon van je telefoon zit als bijlage bij het contract wat je afgesloten hebt!

Badge

Hoi @Benjaminkamerling, welkom op het forum!
De aankoopbon van je telefoon zit als bijlage bij het contract wat je afgesloten hebt!

Maar beide nergens zichtbaar online.

 

Reputatie 7
Badge +20

Deze zouden destijds per mail toegestuurd moeten zijn. Ik kan nog een kopie voor je laten opsturen.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Badge

Deze zouden destijds per mail toegestuurd moeten zijn. Ik kan nog een kopie voor je laten opsturen.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Klopt maar in papieren versie met telefoon samen. Heb geen contract of factuur ontvangen omdat het waarschijnlijk in de wacht kwam.

Badge

seintje!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! :)  ik heb een kopietje op laten sturen. Deze komt zowel per brief als e-mail!

Badge

Dag Thomas, fijn om te zien dat dit je lukt. Echter ontvang ik graag de gegevens van de Iphone 12 (nu vorige IPhone 7 ontvangen)voor BTW teruggave en aankoop airpods. Lukt dat ook? Groet, Ben

Badge

Dag Thomas, de actie is niet meer geldig. Dus door het geklungel kan ik nu fluiten naar deze airpods actie. MAN MAN MAN.

Reputatie 7
Badge +20

Ah excuses, ik heb je daar ook nog een kopie van opgestuurd. Deze komt dadelijk per mail.

Badge

Mag ik inhaken? Ik heb hetzelfde probleem als de topicstarter. Ook geen factuur ontvangen bij ontvangst van een iPhone (nov 2020) Facturen van alle abonnementen + thuis reeds ontvangen en betaald. Maar ik zou die van iPhone ook willen. Geen aankoopsbon of contract met kpn, maar factuur heb ik nodig. Kunnen jullie dit regelen middels prive PB via mijn profiel? Thanks. (ps ik doe niet mee met airpods actie trouwens) 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @pesu69, je kunt het contract met aankoopbon downloaden via deze pagina.
Normaliter kunnen wij deze ook inzien en nasturen maar helaas lijkt dat niet helemaal soepel te gaan nu maar daar downloaden moet nog wel werken!
Ik stuur je ook nog even een privébericht!