Beantwoord

Fout in bestelling

  • 28 July 2020
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Vandaag telefonisch een nieuwe gsm besteld 

In de mail met besteloverzicht zie ik ineens dat niet de iPhone 11 pro Mac staan 

maar iPhone 11 Pro

 

op welke wijze kan ik hierover iemand spreken?

Zonder lange wachtrij bij de klanten Service

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 July 2020, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @AnouschkaF, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is dus niet helemaal goed gegaan. Per ongeluk de verkeerde aangeklikt? Iemand hierover spreken gaat niet helpen ben ik bang, wanneer de bestelling geplaatst is kan hij niet meer gewijzigd worden helaas. Wat het beste is om nu te doen is de bestelling annuleren (via 0800-0402 of chatfunctie → ik heb een andere vraag of wil graag contact hebben). Zodra de bestelling geannuleerd is en je eventueel vooruit betaalde kosten retour hebt kan je een nieuwe bestelling met het juiste toestel plaatsen.

Reputatie 7
Badge +21

@AnouschkaF heb je inmiddels contact met ons gehad om je bestelling te annuleren? 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!