Beantwoord

Fout product in MobielShop KPN

• 19 november 2018
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Mijn zoon heeft geprobeerd of hij via MobielShop van KPN een iWatch S4 44 mm kan bestellen. Na het selecteren staat er nog steeds netjes: Apple Watch S4 GPS 44mm Space Grey Alu Case with Black Sport Loop. Na het aanvinken van 'klant KPN' en de button 'Bestellen' verschijnt een ander model (Apple Watch S4 GPS 40mm Space Grey Alu Case with Black Sport Band).
Hij heeft al via Klantservice aangegeven dat er iets fout zit in de Webshop, maar zijn signaal wordt niet opgepikt.
Mijn doel hier is: als er dergelijke fouten worden geconstateerd door klanten, dan verwacht je toch dat het wordt opgepakt (niet verwijzen naar de telefonische ingang om het te bestellen !) en aangepast, maar we zijn inmiddels een dag of 5 verder en de fout bestaat nog steeds.

icon

Beste antwoord door Marina_ 19 november 2018, 13:19

Hallo Peter Raben, Goed dat je het nog eens aan ons meldt. Jammer dat het tot nu toe nog niet is aangepast. Heb je toevallig een link voor mij? Dan stuur ik mijn collega's een e-mailtje met de betreffende link en kunnen ze het alsnog aanpassen. Wel zo fijn om misverstanden te voorkomen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Peter Raben, Goed dat je het nog eens aan ons meldt. Jammer dat het tot nu toe nog niet is aangepast. Heb je toevallig een link voor mij? Dan stuur ik mijn collega's een e-mailtje met de betreffende link en kunnen ze het alsnog aanpassen. Wel zo fijn om misverstanden te voorkomen.
https://mobielshop.kpn.com/mobiel/smartwatches/apple/apple-watch-s4-44-mm/space-gray-alu-loop-16gb
Er zou eigenlijk een 'knop/button' op de mobielshop-pagina moeten zitten, waarbij je dit soort 'foutjes' kunt melden.
Reputatie 7
Badge +18
Ik snap wat je bedoeld Peter Raben. Ik heb de link doorgegeven en aangegeven dat de Apple Watch veranderd van 44mm naar 40mm. Ik ga ervan uit, dat het z.s.m. wordt aangepast. Bedankt voor het melden.
Benieuwd hoe lang het duurt voordat zoiets is/wordt aangepast in onze Digitale Webshop 😉
Reputatie 7
Badge +18
Ik ook 😉 Laten we het goed in de gaten houden 🕵🏻

Reageer