Beantwoord

Garantie Apple earpods

  • 26 October 2019
  • 4 reacties
  • 225 keer bekeken

Een aantal maanden geleden heeft mijn dochter in de KPN winkel in Nieuwegein Apple EarPods gekocht. Deze weigeren regelmatig en dus is ze gisteren, met het aankoopbewijs, terug gegaan naar de winkel. Zij willen haar echter niet helpen en verwijzen haar naar de Apple store in Amsterdam!!! De verkoper blijft toch altijd verantwoordelijk? Zij heeft ze bij de KPN winkel gekocht. Waarom zouden we dan nu naar Amsterdam moeten? 

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 October 2019, 19:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ze MOETEN haar helpen als verkopende partij.

 

Simpeler kan het niet.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @vds1234, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is niet netjes dat je dochter zo is afgescheept, mijn excuses hiervoor. Want er zit wel degelijk garantie op. Alleen bij Apple wearables, zoals een Apple Watch, dient de klant naar een Apple Store te gaan voor reparatie. Maar accessoires gaan via de KPN winkel.. Ik durf het bijna niet te vragen, maar heeft je dochter (of jij wellicht) de mogelijkheid om nogmaals langs deze winkel te gaan? Wellicht een andere verkoper aanspreken dan de vorige keer, want het zou echt gewoon via de KPN winkel geregeld moeten worden. Al helemaal wanneer het originele aankoopbewijs getoond kan worden.

Bedankt voor de reactie. We gaan het zaterdag nogmaals proberen. 

Reputatie 7
Badge +21

@vds1234, helemaal goed. Wil je mij op de hoogte houden hoe het is verlopen? :slight_smile:

Reageer