Beantwoord

Garantie - geen aankoopbewijs

  • 12 February 2019
  • 6 reacties
  • 266 keer bekeken

Badge
Beste KPN,

Mijn iPhone is stuk en valt nog binnen de garantietermijn. Helaas heb ik geen aankoopbewijs of afleverbon.
Wel heb ik bewijs van Apple met daarin de datum van aankoop door KPN via het emei nummer.

kunt u mij daar verder mee helpen?

groeten,

Saar
icon

Beste antwoord door Marina_ 14 February 2019, 09:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Saar3636
Misschien kunnen we je helpen met de iPhone?
Welke klacht heb je?
Er zijn n.l. nogal wat middelen om een defecte iPhone weer aan de praat te krijgen, dus vertel eens welke klacht(en) je hebt?
En vertel het type iPhone ook even.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Saar3636, Ik kan zorgen voor een vervangend aankoopbewijs. Zou je daarvoor je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ik het vervangend aankoopbewijs mailen. Ook ik ben benieuwd wat er aan de hand is met je iPhone. Zoals @huistijger al aangeeft kunnen wij je misschien verder helpen.
Badge
Dank voor jullie reactie! @Marina_ @huistijger
Ik heb de gegevens ingevuld. Zie ook het opmerkingenveld.

Het is Een iPhone 7 plus. Het probleem is dat hij blijft zoeken naar netwerk.

Groeten Sarah
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Saar3636
Ga naar Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in.
Klik op Herstel netwerk instellingen.
Nu worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Saar3636 Aan de hand van je gegevens vind ik geen oude/nieuwe abonnementen. Ook de gegevens die onder opmerkingen staan, heb ik niet gevonden in ons systeem. Het lijkt erop dat je jouw abonnement hebt afgesloten bij een andere provider. Mocht je niet weten bij welke provider, dan zou je jouw nummer nog kunnen invullen op de website van ACM op deze pagina. Hopelijk kun je iets met het advies van @huistijger en ben je alsnog geholpen.
Reputatie 7
Badge +19
We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer