Beantwoord

Garantiebeleid iPhone accessoires

  • 2 March 2019
  • 3 reacties
  • 733 keer bekeken

Badge
Ik heb ongeveer 6 maanden geleden een iPhone overgekocht van iemand. Hierbij zat het aankoopbewijs, originele ongebruikte oordoppen, etc. Nu doen mijn oordoppen het niet meer, het is nog geen twee jaar geleden dat de telefoon is gekocht. De oordoppen vertonen geen enkel spoor van slijtage of iets dergelijks, ze doen het opeens helemaal niet meer. Andere oordoppen doen het prima, dus er is niks mis met de telefoon zelf. Is er bij KPN een bepaalde garantieregeling voor accessoires? Zo ja, hoe kom ik daarmee in aanmerking?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 March 2019, 13:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Dilaar, welkom! Ik zie dat er op meegeleverde Apple accessoires 12 maanden garantie zit. Je kunt met de originele aankoopbon naar een KPN winkel, zodat we deze om kunnen ruilen. Mocht de iPhone al wel langer dan een jaar geleden aangeschaft zijn, zul je ze helaas zelf moeten vervangen.
Badge
zou ik mogen vragen waarom er maar 1 jaar garantie zit op een iphone terwijl er volgens het europese beleid altijd twee jaar garantie op alles zit?
Reputatie 7
Badge +30
Ik ben er voor je ingedoken en zie dat het recent aangepast is naar 24 maanden, ook voor bijgeleverde accessoires!

Eerder gold altijd 24 maanden voor de iPhone zelf en 12 maanden voor de bijgeleverde accessoires. Ik zie nu dat de 24 maanden ook gelden voor de oordopjes. Je kunt dus met een gerust hart (en de aankoopbon ;-)) naar een KPN winkel.