Beantwoord

Geen beeld op IPad 6, wel geluid

  • 7 September 2020
  • 6 reacties
  • 708 keer bekeken

Krijg geen beeld te zien op iPad6 ONTVANG wel geluid. App opnieuw geïnstalleerd , helaas niet de oplossing . Wie weet raad?

icon

Beste antwoord door Natasja 12 September 2020, 10:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @HGHPHC. Van harte welkom hier. Dat is lastig tv-kijken zo natuurlijk. Kun je het probleem iets verder toelichten? Blijft het beeld zwart, nadat je een programma selecteert? Is dit bij zowel live tv-kijken als terugkijken en opnames het geval? En werkt de iTV app op een ander apparaat wel?

Reputatie 7

@Natasja, er zijn hier op het forum alle vele meldingen gemaakt over dit fenomeen en het worden er helaas steeds meer. Vraag maar aan @Rutger_:wink:

 

Hallo Natasja, dank voor de reactie. Het probleem is bij Live kijken zowel op IPad als op I Phoenix . Sta op camping .mogelijk ligt het aan de WIFI ,wat ik betwijfel omdat verder alles normaal functioneert.  Hoop dat er een oplossing voorhanden is.

Reputatie 6
Badge +9

Scherp, @wjb. Dat is me even aan de aandacht ontglipt. :flushed: 

@HGHPHC, zoals @wjb bovenstaand al aangeeft zijn er meerdere klanten die momenteel hetzelfde probleem ondervinden. Mijn collega heeft dit doorgegeven aan het iTV Online team. Ik raad je aan om dit topic in de gaten te houden voor updates.  

Hier hetzelfde probleem. Wel geluid, geen beeld. Zowel bij live als bij terugkijken. Soms stopt een programma ook opeens. Dit topic houd ik al even in de gaten maar ik zie nog steeds geen oplossing.

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Hier hetzelfde probleem. Wel geluid, geen beeld. Zowel bij live als bij terugkijken. Soms stopt een programma ook opeens. Dit topic houd ik al even in de gaten maar ik zie nog steeds geen oplossing.

 

 

Dag @Johaan. Vervelend dat je ook tegen deze problemen aan loopt. @Rutger_ heeft een update geplaatst in dit topic (klik op de link). Hij heeft contact met de developers hierover. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden voor meer informatie.

Reageer