Geen beltoon als ik gebeld wordt

  • 10 June 2021
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Als ik gebeld wordt om mijn mobiel gaat in 50% van de gevallen (of meer) geen beltoon over. Ik zie dan wel dat ik een gemiste oproep heb. Ik heb deze Iphone eind februariĀ 2021 aangeschaft via KPN (een nieuwe Iphone XR). Ik heb volgens mij twee jaar garantie op deze Iphone. Ik ben naar de KPN winkel in Haarlem Barteljorisstraat geweest. Die hebben eigenlijk niet eens mijn vraag aangehoord, maar stuurden mij direct weg. Ik moest bij Apple zijn, zeiden ze. Vervolgens heb ik Webcare gevraagd hoe dit zit, maar die reageren niet. Ik heb de telefoon al een paar keer aan en uit gezet, maar dat helpt niet. Wat nu? Het lijkt mij dat KPN dit moet oplossen, want ik heb de telefoon bij KPN gekocht, de telefoon is nog geen 4 maanden oud en ik heb ook een abonnement bij jullie. Graag een antwoord.Ā 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Welkom op het forum @Mirjam152, als je de helft van de tijd niet weet of je gebeld wordt is dat erg lastig! Het is op afstand moeilijk te zien wat er aan de hand is zoals je je kunt voorstellen, heb je jouw simkaart ook al eens in een ander toestel gedaan om te kijken of het in dat toestel net zo gaat? Als dat het geval is, zal het niet aan het toestel zelf liggen. Als het probleem zich daarin niet voordoet dan lijkt het toch op het toestel. Als je het toestel bij een abonnement hebt genomen kunnen ze via de KPN winkel met je meekijken, dat ze je vraag niet aanhoorden is gek. Garantie is altijd waar je het gekocht hebt, de iPhone is een Apple telefoon maar als je 'm via ons hebt aangeschaft zijn wij de partij voor de garantie.