Beantwoord

Geen betaalmethode aangevinkt bij AppleID

• 12 juni 2016
  • 4 reacties
  • 263 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, ik heb bij mijn AppleID bij betalingsmethode Geen aangevinkt, betekent dat ook dat ik dan geen aanvullende aankopen vanuit apps kan doen per ongeluk? Ik heb het wachtwoord vereisen aangezet sinds kort op beide apparaten op altijd. Heb ik het nu goed gedaan? Of heb ik met de apps die ik al heb, die aankopen wel gedaan? Want toen stond dat nog niet aan.
icon

Beste antwoord door Erik_ 14 juni 2016, 11:07

Als je geen betalingsmethode hebt, kun je ook geen aankopen doen. Zowel losse apps als vanuit apps. Als dat je bedoeling was, dan heb je het goed gedaan.

Ook als je voorheen wel een betalingsmethode actief had moet je bevestigen als je in apps aankopen wilt doen. Dus als je daar niets van/over gezien hebt, is er niets aan de hand.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Als je geen betalingsmethode hebt, kun je ook geen aankopen doen. Zowel losse apps als vanuit apps. Als dat je bedoeling was, dan heb je het goed gedaan.

Ook als je voorheen wel een betalingsmethode actief had moet je bevestigen als je in apps aankopen wilt doen. Dus als je daar niets van/over gezien hebt, is er niets aan de hand.

Reputatie 6
Badge +13
Als ik die vraag kreeg, ontweek ik die altijd, en nu nog. Dank voor je duidelijke reactie en geruststelling Erik!

ALs je wel wat wilt kopen, dan kun je een iTunes kaart kopen.
Reputatie 6
Badge +13
Dat weet ik, maar toch bedankt voor je reactie.

Reageer