Beantwoord

Geen bevestigingsmail na aankoop Airpods bij iphone 13

  • 28 November 2021
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag, wij hebben vrijdag een nieuwe IPHONE 13 gekocht, maar kregen een bericht (sms) dat er levertijd problemen mee zijn? Maar tegelijkertijd ook nieuwe AirPods (bijbehorende Black Friday actie) gekocht en hier niet eens een bevestigingsmail van ontvangen. Wanneer kunnen we deze nu verwachten? Want daar zit toch geen levertijd op? 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 30 November 2021, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Het leveren van acties duurt altijd langer. Je hebt een bedenktermijn en daarom zal de actie, in dit geval de AirPods, pas nadat uw bedenktijd is afgelopen worden opgestuurd. Dit is om te voorkomen dat er een bestelling wordt geplaatst en daarna geannuleerd maar wel het actie product hebben.

 

Over leverproblemen kan ik je geen antwoord geven.

Reputatie 1

Ok, dankjewel voor je antwoord. Maar ik zou wel graag een bevestigingsmail ontvangen. Ik hebberd gewoon betaald namelijk. 

Reputatie 7
Badge +10

Begrijp ik helemaal, ik heb zelf toen de iphone 12 Pro Max uitkwam ook gebruik gemaakt van een toen geldende AirPods actie, ik kan je alleen adviseren om geduldig te zijn. Het kán ff duren :sleeping:

 

Een moderator kan misschien wel, als je je gegevens in je profiel hebt staan, navraag doen of alles wel in de systemen staat. Maar ook daar zul je even op moeten wachten, ze hebben het altijd druk dus kan niet zeggen hoe snel ze zullen antwoorden.

Reputatie 1

Top, dankjewel 🙏 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Direct online pakket Ansink, levering van de Apple Air Pods gaat via Sidekix. Zie daarvoor ons Black Friday Topic. Leverdata voor de iPhone 13 houden we bij in ons iPhone 13 Topic. Alvast veel plezier gewenst van jouw nieuwe toestel.