Beantwoord

geen oplader bij nieuwe Iphone ??

  • 23 April 2021
  • 4 reacties
  • 205 keer bekeken

Beste KPN, 

onlangs verlengde ik mijn abonnement inclusief nieuwe iPhone SE 2020. 

Er zat geen oplader voor de Iphone in het pakket, alleen een snoertje.  Heeft Apple besloten dat ik die oplader niet meer nodig heb? Of is er iets mis gegaan ?

 

Hoor het graag !

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 April 2021, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @La Sauvage ,

Klopt, je krijgt al een tijdje geen lader meer bij de aankoop van een nieuwe iPhone. Dat is niet alleen bij KPN zo, maar overal. Het is een besluit van Apple.

Lees er hier meer over : 

https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-se-2020-adapter-weg/

 

Dank je voor je snelle respons!

Wel stom van Apple.

Fijne dag !

Reputatie 7

Aan de éne kant is het stom want als je een oplader nodig hebt dan moet je daar extra voor betalen en reken maar dat Apple dan alleen de officiële adapters van zichzelf accepteert.

Aan de andere kant is het juist heel goed want daardoor zal de afvalstapel iets minder snel groeien.

Samsung heeft dezelfde ellende, geen lader, en stom genoeg doen ze er een USB-C kabel bij terwijl de meesten geen usb-c lader hebben maar een gewone USB lader, kun je alsnog niks met het kabeltje.

Apple moet alle laders wel accepteren, wettelijk geregeld, maar de kabel mag wel een struikelblok zijn, maken ze die extra duur.