Beantwoord

geen service

• 24 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 264 keer bekeken

Als je geen service heb wat dan te doen. Aan en uitzetten heb ik al gedaan
icon

Beste antwoord door huistijger 26 augustus 2017, 09:46

Heb dit probleem gehad bij me iPhone, ik kreeg het opgelost door een reserve-kopie te maken van me telefoon, telefoon terugzetten naar fabrieks-instellingen, en reservekopie terugplaatsen.

Alvorens had ik uiteraard de vliegtuigmodus aan-en uitgezet, sim eruit en weer erin gezet, en beide simkaarten gewisseld, van een werkende telefoon + provider. Telefoon 2 werkte prima met sim 1, maar telefoon 1 werkte niet met sim 2.

Beter is een geforceerde start.
de thuisknop (ronde knop) en de uitknop tegelijk indrukken en net zolang vasthouden tot het appeltje verschijnt.
Heb je een iPhone 7 of 7+ dan is het de uitknop en de volume-min-knop tegelijk indrukken.

Admin: quote toegevoegd voor beste antwoord
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Heb dit probleem gehad bij me iPhone, ik kreeg het opgelost door een reserve-kopie te maken van me telefoon, telefoon terugzetten naar fabrieks-instellingen, en reservekopie terugplaatsen.

Alvorens had ik uiteraard de vliegtuigmodus aan-en uitgezet, sim eruit en weer erin gezet, en beide simkaarten gewisseld, van een werkende telefoon + provider. Telefoon 2 werkte prima met sim 1, maar telefoon 1 werkte niet met sim 2.
Reputatie 7
Badge +18

Beter is een geforceerde start.
de thuisknop (ronde knop) en de uitknop tegelijk indrukken en net zolang vasthouden tot het appeltje verschijnt.
Heb je een iPhone 7 of 7+ dan is het de uitknop en de volume-min-knop tegelijk indrukken.

Admin: quote toegevoegd voor beste antwoord
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @PaulHulk, welkom! Sorry voor de late reactie. Is het inmiddels al opgelost? Wellicht met de opties van de heren hierboven? Als dat nog niet het geval is, reageer dan op mijn priv├ębericht . Dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer