Beantwoord

Geen service in combinatie met IOS13

  • 20 september 2019
  • 53 reacties
  • 5734 keer bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

En… alsof niet vervelend genoeg is… weet niemand, maar NIEMAND in de KPN Winkel hierover. Nooit van gehoord!

Zij kunnen tenminste hun deskundigheid gebruiken om de klanten goed te informeren. 

Deskundigheid  ?!?!    Men moet zelf er achter komen.

 

Een probleem (hoe groot dan ook is)  probeer je samen op te lossen, niet te verstoppen. 

Laf en onprofessioneel !

Reputatie 3
Badge +4

En… alsof niet vervelend genoeg is… weet niemand, maar NIEMAND in de KPN Winkel hierover. Nooit van gehoord!

Zij kunnen tenminste hun deskundigheid gebruiken om de klanten goed te informeren. 

Deskundigheid  ?!?!    Men moet zelf er achter komen.

 

Een probleem (hoe groot dan ook is)  probeer je samen op te lossen, niet te verstoppen. 

Laf en onprofessioneel !

Al een herstel uitgevoerd?? 
 

https://www.iculture.nl/tips/iphone-herstellen/

Ja, dat hebben ze ook gedaan bij de reparatie centrum. 
En ik heb Het ook 2 keer ( voor de zekerheid) gedaan na de laatste update 13.2.3.

10 min geleden de laatste poging. Geen succes. Hij is constant aan het service zoeken. 
 

Uw reactie zal ik erg op prijs stellen.

 

Reageer