Beantwoord

Geen service in combinatie met IOS13

  • 20 September 2019
  • 53 reacties
  • 8336 keer bekeken

Vandaag heb ik het besturingssysteem van mijn iPhone 8 succesvol geüpdatet naar IOS 13. De update is goed verlopen en alles lijkt op het eerste oog goed te werken...

Echter blijkt nu dat het toestel 'geen service' aangeeft en ik ben niet bereikbaar. Na een herstart van het toestel kreeg ik weer gewoon KPN NL en was ik weer bereikbaar. Echter, enige tijd later stond er weer Geen service en was ik niet bereikbaar. In plaats van een herstart heb ik geprobeerd mijzelf te bellen en helaas niet bereikbaar, maar als ik nu zelf vanaf mijn toestel wil bellen dan veranderd Geen service naar KPN NL en kan ik gewoon bellen en ben ik daarna ook weer bereikbaar.

Ik blijf vervolgens weer enige tijd bereikbaar totdat na enige tijd weer Geen service verschijnt. Ik ben niet bereikbaar maar zodra ik zelf een uitgaand telefoongesprek start verander wederom Geen service in KPN NL en kan ik weer bellen en ben weer tijdelijk bereikbaar.

Ik ben er van overtuigd dat dit in de nieuwe versie van IOS (versie 13) zit. Ik heb de instellingen in mijn telefoon nagelopen maar kan helaas niks vinden dat mogelijk hiermee te maken heeft. Ik heb, tegen beter weten in, bijvoorbeeld getest om Wifi uit te zetten, Roaming uit te zetten, Bellen via Wifi uit te zetten maar allemaal zonder effect.

Is dit bij jullie bekend KPN? Kan ik nog een instelling nakijken waar het wellicht aan zou kunnen liggen?

Wellicht is een instelling om batterij te besparen die verkeerde gevolgen heeft.
Bij deze misschien ook het advies aan de iPhone gebruikers om even te wachten met de update.
icon

Beste antwoord door Michiel.kuiper 27 September 2019, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

53 reacties

En… alsof niet vervelend genoeg is… weet niemand, maar NIEMAND in de KPN Winkel hierover. Nooit van gehoord!

Zij kunnen tenminste hun deskundigheid gebruiken om de klanten goed te informeren. 

Deskundigheid  ?!?!    Men moet zelf er achter komen.

 

Een probleem (hoe groot dan ook is)  probeer je samen op te lossen, niet te verstoppen. 

Laf en onprofessioneel !

Reputatie 4
Badge +4

En… alsof niet vervelend genoeg is… weet niemand, maar NIEMAND in de KPN Winkel hierover. Nooit van gehoord!

Zij kunnen tenminste hun deskundigheid gebruiken om de klanten goed te informeren. 

Deskundigheid  ?!?!    Men moet zelf er achter komen.

 

Een probleem (hoe groot dan ook is)  probeer je samen op te lossen, niet te verstoppen. 

Laf en onprofessioneel !

Al een herstel uitgevoerd?? 
 

https://www.iculture.nl/tips/iphone-herstellen/

Ja, dat hebben ze ook gedaan bij de reparatie centrum. 
En ik heb Het ook 2 keer ( voor de zekerheid) gedaan na de laatste update 13.2.3.

10 min geleden de laatste poging. Geen succes. Hij is constant aan het service zoeken. 
 

Uw reactie zal ik erg op prijs stellen.