Vraag

Geen service na update iPhoneX ios 13

  • 26 September 2019
  • 3 reacties
  • 580 keer bekeken

Ik heb exact ditzelfde probleem!

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dittopic.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @timelezz1
@wjb schreef:
Misschien biedt deze pagina uitkomst.

Heb je de instructies van de pagina gevolgd die wjb hierboven schreef?

Ook de simkaart zelf kan de oorzaak zijn.
Schoonmaken met een niet pluizige doek en niet met de vingers op de chip komen daarna wil ook wel eens helpen.
De simkaart zelf kan ook defect zijn, heb je die al eens in een andere telefoon kunnen testen?
En zo ja de simkaart van die andere telefoon in de jouwe?
Ik heb de instructies gevolgd. Geen resultaat. Nu het toestel opnieuw ingesteld zonder reservekopie te laden. Het leek goed te gaan maar het probleem doet zich weer voor.
Reputatie 7
Hah @timelezz1, welkom op het KPN forum. Wat ontzettend zuur zeg! Jammer dat de instructie, die huistijger je heeft toegereikt, niet heeft gewerkt. Je kunt ook de Apple Support raadplegen hiervoor. Ik hoop dat het zo snel mogelijk gefixt is. Laat je het weten?

Reageer