Beantwoord

Geen statusbalk in de ITV app op een IPad Pro

  • 9 February 2019
  • 5 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik heb in de ITV app op mijn IPad Pro geen balk met profiel etc onder in het scherm, ik wil nl de kwaliteit voor WiFi veranderen. Hebben jullie een idee waardoor dit veroorzaakt wordt ?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 February 2019, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Oscar! Vervelend aanpassen zonder balk, inderdaad! Had je de balk eerst wel, of heb je hem nooit gehad? Wil je de app eens verwijderen, je iPad herstarten, en de app opnieuw installeren?
Dag Erik, ik heb deze acties uitgevoerd en nog steeds geen balk. Op mijn IPhone en IPad air,die ik ook heb, heb ik de balk wel. Op deze nieuwe IPad heb ik de balk volgens mij nog nooit gehad.
Reputatie 7
Badge +30
Dat is jammer. Ik ga dit even navragen of dit wellicht een bekend probleem is. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb een antwoord voor je, Oscar! Het probleem is bekend, en wordt opgelost in de volgende update voor de iTV app. Die update wordt gefaseerd uitgerold, dus ergens tussen 20 en 27 februari zal hij voor je beschikbaar komen.
Dank je wel Erik ! Fijn dat er zo snel een reactie is.