Beantwoord

Geen verbinding met de app van KPN op iPad

  • 3 February 2019
  • 6 reacties
  • 239 keer bekeken

Hallo hier een vraag van Henk.ik krijg geen verbinding meer met de ap van KPN internet tv kijken op mijn iPad.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 12 February 2019, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Henk! Begrijp ik goed dat het probleem is dat je geen tv kan kijken via de iTV app van KPN op je iPad? Welke versie iPad heb je? en welke versie van iOS staat erop?
Stuur morgen bericht,mijn IPAD is op het werk.

gr Henk.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niets meer van je gehoord Henk dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Sorry voor de late reactie.maar ik ontvang nog steeds geen KPN tv op mijn iPad
mijn iPad is model A1395 en ik gebruik de ap KPN iTV (58.076) staat maar een ap op om te downloaden .
gr Henk.
Reputatie 7
Badge +25
Ik was er al een beetje bang voor. Dat is een iPad 2 als ik het zo bekijk, en die kan geen iOS 10 erop draaien. Dat betekent dat de nieuwe iTV app daar ook niet op gaat werken. 😞 Daar kan ook ik helaas niets aan veranderen aangezien je minstens iOS 10 moet hebben om de de iTV app te kunnen laten werken...
Bedankt voor de info groetjes Henk.