Beantwoord

Geen wifi met iPhone 7

  • 22 July 2021
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Blijkbaar is het probleem gewoon weer terug, sinds gisteren ineens geen verbinding meer met wifi. 
Ergens anders lukt dit wel, dus wifi werkt wel op me mobiel.

modem als eens uit gezet, netwerk in me telefoon verwijderd, niks helpt.

Gisteren nog een update gedaan met me mobiel, dus nieuwste software zit er op

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 July 2021, 18:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Karin de Regt, welkom! Ik begrijp dat je alleen thuis op de Experia Box geen wifi krijgt op je iPhone, maar op andere plekken wel gewoon? Op welke iOS versie draait jouw iPhone nu? En kan je met andere telefoons wel verbinden met jouw Experia Box? Je geeft aan dat je die eens uitgezet hebt: heb je 'm ook al eens gereset? Dat kan door de resetknop in te drukken of een paperclip o.i.d. in het gaatje te steken. 

Ha @Karin de Regt, welkom! Ik begrijp dat je alleen thuis op de Experia Box geen wifi krijgt op je iPhone, maar op andere plekken wel gewoon? Op welke iOS versie draait jouw iPhone nu? En kan je met andere telefoons wel verbinden met jouw Experia Box? Je geeft aan dat je die eens uitgezet hebt: heb je 'm ook al eens gereset? Dat kan door de resetknop in te drukken of een paperclip o.i.d. in het gaatje te steken. 

 draait op 14.
 en het is niet alleen thuis ook bij me ouders en ook mijn vrienden hebben ineens geen wifi meer bij mij thuis. Dus nee andere telefoons kunnen geen verbinding maken met de modem.

Er is van alles gedaan, uit gezet een reset gedaan vanuit kpn zelf, heb daarna zeggen en schrijven een halve dag wifi gehad, en alweer dagen niet.

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te weten dat het niet alleen jouw telefoon is. Heb je ook apparaten bekabeld aangesloten? En merk je bij die apparaten ook dat het internet wegvalt op die momenten? Of gaat het echt alleen om de wifi? Kan je de Wifi Manager eens doorlopen? Daarnaast adviseer ik dit topic voor oplossingen bij trage en wegvallende wifi eens te lezen. Wellicht haal je daar nog tips uit. Ik ben benieuwd of het daarmee ook verbetert!

Alle tips via telefoon en Facebook en de link die jullie aanreiken hebben totaal niet geholpen.

uiteindelijk ben ik er zelf achter gekomen waar het probleem lag.

opgelost en nu op zoek naar andere provider want de service over all is knudde, steeds kreeg ik te horen dat mij telefoon kapot is. Arrogante klantenservice via telefoon, hij vond zich nogal het mannetje.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Fijn te horen dat het nu toch opgelost is, Karin. Wat was het probleem uiteindelijk? We doen ons best om te helpen op het gebied van wifi, maar als die tips en links niet helpen en het op een andere manier opgelost wordt dan horen we dat ook graag. Wellicht heeft een andere klant die op dit topic terecht komt daar dan ook wat aan :slight_smile: